Phochos, wellicht interessant om deze gratis sound set van JayB eens te proberen voor Sirius. MIsschien zitten er leuke patches voor je bij welke ook in jouw stijl in te passen zijn
Ik heb de set gedownload. Bedankt.
Phochos
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Phochos, wellicht interessant om deze gratis sound set van JayB eens te proberen voor Sirius. MIsschien zitten er leuke patches voor je bij welke ook in jouw stijl in te passen zijn
.
.
Netjes en opgeruimd Scep:
Wel ff. opletten met drank in de buurt v.h. klavier:
Ook maar 'ns een fotootje van mijn 'studio'... :-D

Hier ook weer eens wat foto's van mijn hok.

maar tjonge die tafel rechts..
Lol, ik moet op de centjes letten.... :-)Maareh... Holger bier...?]
Hier ook weer eens wat foto's van mijn hok.

Ik heb ook zo'n opsteling,, en idd, ik leun veel op m'n Master keyboard, een K2661.Het valt me op dat je je midi klavier recht voor je neus hebt staan, met daarachter je PC toetsenbord en muis.
Zit dat elkaar niet in de weg? Als je typt of met je muis in de weer bent, zit je dan niet continu met je armen op het klavier?

Mooi geworden.
Het valt me op dat je je midi klavier recht voor je neus hebt staan, met daarachter je PC toetsenbord en muis. Zit dat elkaar niet in de weg? Als je typt of met je muis in de weer bent, zit je dan niet continu met je armen op het klavier? Tweede vraag is of zo voldoende beenruimte hebt. Zit je niet met je knieƫn tegen het klavier?

Congrats Subgoover !!
Er kan nog wel wat bij vind 'k, Maar ik dacht je ganse studio opbouw hier te hebben kunnen volgen, en okey dan ,, Erg knap gebouwd !!![]()