Mijn studio annex crib annex recording studio XIX

Phochos, wellicht interessant om deze gratis sound set van JayB eens te proberen voor Sirius. MIsschien zitten er leuke patches voor je bij welke ook in jouw stijl in te passen zijn

Ik heb de set gedownload. Bedankt.

Phochos

Ook maar 'ns een fotootje van mijn 'studio'... :-D

attachment.php

Attachments

• studio_scepticist.jpg
    studio_scepticist.jpg
    259,5 KB · Bekeken: 114
Ook maar 'ns een fotootje van mijn 'studio'... :-D

Nice. Lekker back to basics! Ik heb ook een tijdje zo'n eenvoudige setup gehad in de woonkamer. Maareh... Holger bier...? :r

Hier ook weer eens wat foto's van mijn hok.

_MG_4463.JPG

_MG_4465.JPG

_MG_4468.JPG

Hier ook weer eens wat foto's van mijn hok.

Mooi geworden :okdan:.

Het valt me op dat je je midi klavier recht voor je neus hebt staan, met daarachter je PC toetsenbord en muis. Zit dat elkaar niet in de weg? Als je typt of met je muis in de weer bent, zit je dan niet continu met je armen op het klavier? Tweede vraag is of zo voldoende beenruimte hebt. Zit je niet met je knieƫn tegen het klavier?

The mothership has landed.. ::halleluja

Qua symmetrie mis ik alleen nog een tafel links voor de opnameruimte.. :D maar tjonge die tafel rechts.. :{
Hieronder lijkt ie trouwens nog groter.. Super mooi!!

_MG_4468.JPG

Was net wat op de saxofoon aan het doornemen en toen dacht ik.. goh.. best mooi al die kleurtjes eigenlijk.. :)
Vind vooral het apparaat met de pijl erboven (Yamaha SU700) er best wel goed bij passen :mega:

08c8719f76256dfff972c47e77b61cad.jpg

11326e429e96c7227888678c6f2ab39d.jpg

wow, lekker volle bak mcgyver

Congrats Subgoover !! :okdan::okdan:
Er kan nog wel wat bij vind 'k, Maar ik dacht je ganse studio opbouw hier te hebben kunnen volgen, en okey dan ,, Erg knap gebouwd !! :P:P
Het valt me op dat je je midi klavier recht voor je neus hebt staan, met daarachter je PC toetsenbord en muis.
Zit dat elkaar niet in de weg? Als je typt of met je muis in de weer bent, zit je dan niet continu met je armen op het klavier?
Ik heb ook zo'n opsteling,, en idd, ik leun veel op m'n Master keyboard, een K2661.
Maar ik zou geen betere opstelling kunnen bedenken. :) :)

Mooi geworden :okdan:.

Het valt me op dat je je midi klavier recht voor je neus hebt staan, met daarachter je PC toetsenbord en muis. Zit dat elkaar niet in de weg? Als je typt of met je muis in de weer bent, zit je dan niet continu met je armen op het klavier? Tweede vraag is of zo voldoende beenruimte hebt. Zit je niet met je knieƫn tegen het klavier?

Op zich heb ik nu nergens last van nee. Ik heb laatst de armleuningen van m'n bureaustoel eraf gehaald. Zo schuif ik tot m'n romp zo onder "the mothership" haha.
Ik heb ooit een beter opstelling gehad qua toetsenbord muis (in de hoek van een hoekbureau, zodat ik altijd een stuk bureau als armleuning gebruik), maar dan zat ik weer niet midden tussen m'n speakers. Dus het was bij de bouw van dit nieuwe meubel concessies doen, maar er is meer dan prima mee te werken zo (alleen mis ik die leuning onder mijn 'muisarm'). :)

Congrats Subgoover !! :okdan::okdan:
Er kan nog wel wat bij vind 'k, Maar ik dacht je ganse studio opbouw hier te hebben kunnen volgen, en okey dan ,, Erg knap gebouwd !! :P:P

Thnx! (en de rest ook thnx)

Ik heb nog een zooi racksynths en ander 19" spul. Ook nog een zooitje hardware synths. Maar ik heb ervoor gekozen die niet in de huidige setup te integreren. En ik ben ook wat spul aan het verkopen, levert weer wat centen op die ik vervolgens weer investeer in analoge hardware. :)

Back