Plaatsgebrek! De ruimte zal nooit ideaal zijn (1,5 m breed, als het al zoveel is), maar ik hoor wel beter het stereobeeld zo.Mooie gear. Staan je monitor speakers niet een beetje te ver uit elkaar?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Plaatsgebrek! De ruimte zal nooit ideaal zijn (1,5 m breed, als het al zoveel is), maar ik hoor wel beter het stereobeeld zo.Mooie gear. Staan je monitor speakers niet een beetje te ver uit elkaar?

En op de 2de foto zie je een glimps van de midi interfaces, tussen de laptop en de Novation.Alles zit op de inputs en outputs van de Ultralite Mk3, behalve de IO Dock en de K1, die zitten op een Edirol M16DX - die als submixer via SPDIF aangesloten is.
Dus ja, alle routing gaat via de laptop. De Ultralite outputs gebruik ik voor oa. de inputs van de Boomstar, BSII, Evolver, ...

Om te mixen? Dat lukt goed via de Remote SL en Automap, ik zie alle namen van de kanalen en sends/mutes/solos op de displays. Een grote analoge mixer zou veel te veel plaats innemen, en buiten de Evolver/iPad heb ik toch geen outboard effecten.Ok, lekker compact. Geen gemis, hardware faders?

Dan klap ik het scherm dicht he.Hoe bespeel je de Korg MS20, staat achter de laptop. Lijkt met niet prettig om te bespelen op die manier.

Ik had het gevoel dat het hele forum aan het samen spannen was om mij een late 1-april poets te bakken. In Safari ziet T-CM's post er zo uit:
![]()
En iedereen bleef maar raven over zijn set-up. Zelfs als ik de images uit zijn post direct in de url-balk paste, krijg ik alleen witte plaatjes.
Als ik ze opnieuw upload naar imgur, gaat het wel goed. Dus voor andere mensen met hetzelfde probleem, hier T-CM11s setup:
*
Ik zie in Safari de foto's ook in T-CM11s post...

Vaag. OSX Yosemite? Retina-scherm?
Ik had het gevoel dat het hele forum aan het samen spannen was om mij een late 1-april poets te bakken. In Safari ziet T-CM's post er zo uit:
En iedereen bleef maar raven over zijn set-up. Zelfs als ik de images uit zijn post direct in de url-balk paste, krijg ik alleen witte plaatjes.
Als ik ze opnieuw upload naar imgur, gaat het wel goed. Dus voor andere mensen met hetzelfde probleem, hier T-CM11s setup:
Herkenbaar! Ik heb diverse adblocker en privacy addons draaien in mijn browser (chrome) die af en toe nog wel eens wat dingen willen blocken.

Mooie opstelling T-CM11s.. Dat van dat stereobeeld was ook wat ik dacht.. maar als het werkt zo werkt het... (verder had ik gewoon meteen een beeld via google).
Die Roland/Edirol mixer heb ik ook nog.. best wel een mooi compact dingetje.
@ J.Baars: Mooie ruime ruimte zeg!! Compleet met opname ruimte en chill-out area enzo..![]()
Die drumkit is echt wel goed geregeld.. en zo te zien zal het qua mics en acoustische behandeling wel erg lekker klinken![]()