Mijn studio annex crib annex recording studio XIX

Hey, nog een Wasp Deluxe! Wonen die tegenwoordig allemaal in NL ofzo? :)

Psychedelic / Downtempo achtige shit. Ben bezig aan een track, als die af is post ik 'm in 't tracks gedeelte.

Mooie collectie Demian.. (en dan mis ik de 800DV nog)
Heb je alles nu zo netjes weggewerkt of?? Zie geen kabels iig :)

Het blijkt wel dat de zoektocht hier zijn vruchten heeft afgeworpen :mega:

Die Wasp ziet er toch wel heel stijlvol uit trouwens.. ;)

Ja, nu moet ik alleen nog een Pro One zien te vinden. :D

En een Fizmo! En.. En.. :W

De Maxikorg komt morgen thuis. En idd, kabels moest ik nog doen, is net gebeurd, er is weer geluid, er kan weer gemuzieked worden. :)

Mooie collectie Demian. Gefeliciteerd! Met name die Wasp ziet er erg smakelijk uit :)

Ja, nu moet ik alleen nog een Pro One zien te vinden. :D

En een Fizmo! En.. En.. :W

De Maxikorg komt morgen thuis. En idd, kabels moest ik nog doen, is net gebeurd, er is weer geluid, er kan weer gemuzieked worden. :)

O ja.. die zocht je ook nog :D Het zal ook wel niet het laatste zijn.. (hooked for life.. of GAS) tiz wat..

:mega:

Ben weer eens bezig met het herinrichten van mijn zolderkamertje.
Niet alles staat er op, ik kom op dit moment ruimte te kort voor oa de Maxikorg en m'n supernova.
Dat wil ik op gaan lossen door wat extra staanders er bij te kopen zodat ik op de bovenste rij ook 3 synths naast elkaar kwijt kan, en mogelijk gaat de JX3P weg (of de supernova, toch een beetje een vreemde eend in de bijt hierzo), maar dat moet ik nog even bezien. :)

Binnenkort ga ik nog even wat nette planken maken die op de standaards komen te liggen zodat ik nog beter gebruik kan maken van de ruimte.

1.JPG

2.JPG

3.JPG

Dat begint er weer een stuk gezelliger uit te zien, demian! Ik werd een beetje bang van je super-minimal set-up van een paar maanden terug. :engel:

@ Demian

Erg mooie collectie en mooie ruimte ook.....lekker overzichtelijk! :okdan:

Dat was een serieuze GAS attack tussen maart en nu ;)
Mooie setup hoor :okdan:

Zo hee, da's een mooi hoekje zo.

Ben weer eens bezig met het herinrichten van mijn zolderkamertje.
Niet alles staat er op, ik kom op dit moment ruimte te kort voor oa de Maxikorg en m'n supernova.
Dat wil ik op gaan lossen door wat extra staanders er bij te kopen zodat ik op de bovenste rij ook 3 synths naast elkaar kwijt kan, en mogelijk gaat de JX3P weg (of de supernova, toch een beetje een vreemde eend in de bijt hierzo), maar dat moet ik nog even bezien. :)

Binnenkort ga ik nog even wat nette planken maken die op de standaards komen te liggen zodat ik nog beter gebruik kan maken van de ruimte.

1.JPG

2.JPG

3.JPG

DSI Pro 2

Het reed lekker door inderdaad.

ik heb wel het idee dat er niet heel veel synths meer bijhoeven. :D
Voor de heb is een ander verhaal, maar voorlopig blijft het even zo. :)

Nee die staat nog hoog en droog hier in de studio :)

Back