Mijn studio annex crib annex recording studio XIX

Hele Coole studio en nog leukere muziek.. Vooral bath salts en Fmachine. Voor al door gaan.

Vorig jaar:
studio%20ano%20juni%202014.jpg

Nu:
Studio2015.jpg

Mooie setup. Interessant om te zien dat de mopho weg is en eens AN1xenVirus er in. Beide trouwens heerlijke VA's.

Mooie setup. Interessant om te zien dat de mopho weg is en eens AN1xenVirus er in. Beide trouwens heerlijke VA's.

Mopho is vervangen door de Evolver desktop:okdan:. Voorlopig hou ik meer van de An1x dan van de Virus B maar dat komt omdat deze al meer aandacht van mee heeft gekregen.
Ben ook overgegaan van Cubase naar Ableton Live. Op een jaar tijd is er veel veranderd maar ik was nog wat aan het zoeken wat me beviel qua gebruikswijze en sound.

Zoek de verschillen ;)

2r2ogh5.jpg

@musicheaven: Dat klopt. Ik werk echter niet met de laptop maar op een bakbeest van een desktop PC, en zit met een draadloos toetsenbord en muis op m'n schoot. Ik werk wel volledig itb met plugins van o.a. Fabfilter en Brainworx, en een aantal zeer fraaie emulaties van analoge compressors en eq's zoals bv. Elysia of de Waves API bundel.

Maar less is more wat mij betreft, dus zo uitbundig is de chain meestal niet, of er moet echt wat damage control aan de orde zijn.

Lijkt me aangenaam werken, met de muis op de leuning van de zetel.

Ik zou er nog een 'Star Trek Enterprise Captains' chair' bij maken! Met van die panelen in de leuningen
waar je dan ook weer wat leuke controllers in kan bouwen. Beam me up Scotty! :)

P43_2_CC.jpg

NOX zijn het de 802 s ziet er cool uit , dikke investering.

Dat werkt prima zo op de leuning idd. Maar zo'n Star Trek stoel is helemaal geen gek idee eigenlijk, misschien maar eens zo'n leuning extension fabriceren :d

@ exel: Er zit nog een speaker achter geschilderd, maar die moest na wat metingen helaas gedempt worden ;)

@ DRe: dat zijn de 802D's, de voorgaande en eerste versie met de diamond tweeters. Ik moet er nog steeds een beetje aan wennen dat ze er ultimately staan. Het was -zelfs tweedehands- een flinke investering maar het geluid is spot on dus dat werkt direct inspirerend. Het gaat natuurlijk om de som der delen, dus de aansturing is minstens zo belangrijk zodat alles gehoord wordt wat er te horen zou moeten zijn!

2aah7qf.jpg

Klaar om weer goed aan het werk te gaan dus! Schroom niet om de proef eens op de som te nemen :) /commercial

Netjes steve. Ik zou nog een excuus vinden om een extra setje monitors en een mackie big knob erbij te doen, speakers aan de andere kant. Lekker geluid romdom tijdens de jam.

Na een account aangemaakt te hebben natuurlijk ook maar even meteen een plaatje posten. ;) Inmiddels al weer wat verouderd, maar de meeste spullen zijn er nog. Alleen de indeling wil nog wel eens wisselen.

synths2.jpg

Back