Mijn studio annex crib annex recording studio XIX

klinkt erg goed, devzero. vooral doorgaan.

Laatste keer alles omgooien, ik ga over een maand verhuizen maar moest mijn nieuwe aanwinst toch ergens veilig opbergen :)

ukZ4faM.jpg

ZXQ25y8.jpg

1qwwwx2.jpg

DoZKQbp.jpg

wZi7TeT.jpg

5bqzalc.jpg

kObj1Kh.jpg

WQ9wfUW.jpg

Ik mis een VCS3, en iets digitaals. :D

Zelfs met mijn geldboom vind ik dat kreng gewoon te duur voor wat je krijgt. Zelfs al ziet-ie er serieus sexy uit.

Ik heb een D50 die ik nu niet kwijtkan. En wil eigenlijk nog een Prophet VS. Verder zie ik weinig gaten. Nouja, Oberheim, maar daar ga ik echt geen ruimte voor hebben.

Ziet er goed uit Exel..

very nice.

Veel vintage zie ik, maar ook een SE CODE (8voices?) Dat vind ik wel een heeeeel mooi ding...

Het is een 8 voice CODE ja. Met setje CS80 filters. Mijn uiteindelijke hoop is om die te combineren met de Seaboard om een (not quite) poor man's CS80 te realiseren.

SE spul is cool, het is wel jammer dat ze een klein dealernetwerk hebben. Hem hebben is leuk, maar het avontuur om het ding in huis te krijgen was een beetje een downer. Ik had soundsupplies al overgeslagen omdat het hem in zes maanden niet gelukt was om een Boomstar voor me in huis te krijgen. Met mijn uitwijkalternatief in België ben ik uiteindelijk in een welles-nietes-spelletje gekomen tussen hem en StudioElectronics over wie er nou precies twee maanden op mijn geld heeft gezeten zonder dat de build werd gestart.

Het is een 8 voice CODE ja. Met setje CS80 filters. Mijn uiteindelijke hoop is om die te combineren met de Seaboard om een (not quite) poor man's CS80 te realiseren.

SE spul is cool, het is wel jammer dat ze een klein dealernetwerk hebben. Hem hebben is leuk, maar het avontuur om het ding in huis te krijgen was een beetje een downer. Ik had soundsupplies al overgeslagen omdat het hem in zes maanden niet gelukt was om een Boomstar voor me in huis te krijgen. Met mijn uitwijkalternatief in België ben ik uiteindelijk in een welles-nietes-spelletje gekomen tussen hem en StudioElectronics over wie er nou precies twee maanden op mijn geld heeft gezeten zonder dat de build werd gestart.

tja soundsupplies, waardeloos. Ik had er 3 boomstars besteld lang geleden, moet er nog steeds bericht overkrijgen lol.

Schneidersladen in DE verkoopt ook SE.

Mooie bak hoor.

Ik kan met de beste wil van de wereld niet warmdraaien voor vintage drum machines. Ik hou van de sound van, bijvoorbeeld, de Linn Drum, maar ben even vermaakt door de samples.

Exel!!!! wdn ;-)

Geweldig compacte studio. Wat een - interessante - gear!
Over die geldboom, verdien je dat met componeren?

Exel!!!! wdn ;-)

Geweldig compacte studio. Wat een - interessante - gear!
Over die geldboom, verdien je dat met componeren?

Ik wou dat ik kon zeggen dat alle synths zichzelf verdiend hebben, maar dat is in het huidige klimaat best moeilijk. Ik wil wel structureel meer tijd door gaan brengen met muzikale activiteiten, dus hopelijk ook een beetje eraan verdienen.

Ik wou dat ik kon zeggen dat alle synths zichzelf verdiend hebben, maar dat is in het huidige klimaat best moeilijk. Ik wil wel structureel meer tijd door gaan brengen met muzikale activiteiten, dus hopelijk ook een beetje eraan verdienen.

Aan de gear ligt het in ieder geval niet :D

Laatste keer alles omgooien, ik ga over een maand verhuizen
kObj1Kh.jpg

Nog steeds plannen om uit te wijken naar de zuider buren, belasting technisch gezien!
Code 8 is niet mis, heb je alleen de CS-80 filterset erin?
En ben je nog content met mijn Super Jupiter set, die vebleekt een beetje in al dat andere analoog geweld.
Mooi geworden je studio, verlichting ook, een heel ander gezicht dan toen ik bij je was om de Super Jupiter set bij je af te leveren :engel:
Zal binnen kort ook maar weer eens een update plaatsen hier, nog even wachten op wat onderdelen want ik heb straks wel een heel bijzondere gepimpte synth, de enige op de wereld ;)

Back