Mijn studio annex crib annex recording studio XIX

...

Laatst gewijzigd:
Wat wil je precies weten?

De klankkleur bijvoorbeeld of ze allebei de zelfde frequentie spectrum opnemen en af spelen . de wijze waarop ze echo-en is de ene bruikbaarder voor een bepaalde klank dan de ander. Heb je speciale toepassingen voor de ene of voor de andere?

De klankkleur bijvoorbeeld of ze allebei de zelfde frequentie spectrum opnemen en af spelen . de wijze waarop ze echo-en is de ene bruikbaarder voor een bepaalde klank dan de ander. Heb je speciale toepassingen voor de ene of voor de andere?

De copicat vind ik voornamelijk erg fijn voor korte slapback achtige delays. Voor gitaar of een monorynth.
De feedback klinkt heel gruizig. Preamp overstuurt lekker. Vrij lo-fi unit.
Vind hem overall rauwer dan de space echo. De delay tijd is niet traploos in te stellen, wel kan je zelf de koppen mixen maar fixed tijden.

De space echo is weer een heel andere beestje, mede omdat je hoog laag EQ op het delay signaal kan toepassen en heeft springverb. Door de variabele motorsnelheid van de space echo kan je de pitch van de feedback veranderen. Feedback gaat bij de mijne best wel over z'n nek, beetje kotsen. Niet heel mooi vind ik.
Maar als je de juiste setting te pakken hebt blijftie mooi op de achtergrond uitdubben.

Ik wil wel wat audio files door beide halen voor je.. Amersfoort is ook vlakbij.. als je eens in de buurt bent kan je ook de korg se500 ernaast horen

Dat zou tof zijn om de verschillen te beluisteren. Ik PB je even.

zo ist jetzt met de electronicaaa

hopsaa.jpg

merci :) ja dat is de booth. is een soort ronde viegtuigromptoestandbuis.

zo zie je er iets meer van. booth is van binnen 2,5 bij 5 of zo

ee.jpg

de airstream is er nog. das de booth in 1 studio
we hebben 3 studio's

Om beter te kunnen werken heb ik voor mijn Kiwi zelf maar een standaard gemaakt, staat ook nog eens mooier :okdan:

Attachments

• 20160213_121743.jpg
    20160213_121743.jpg
    50,7 KB · Bekeken: 83
Back