DigiLoog
Ouwe rot
mooi!
Netjes!
Cheers,
Exo.![]()
Dank u heren

Als het niet te koop is moet ik het maar zelf maken en als je het goed doet is het niet eens te zien dat het zelf vervaardigd is

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
mooi!
Netjes!
Cheers,
Exo.![]()

Hehe, ja de vorige was een beetje naar beneden gedonderdalleen het rolgordijn is al een verbetering!![]()

Afgelopen zomer zag het er bij mij zo uit:
![]()
Toen na wat herorganiseren (en de gitaren op te hangen):
![]()
Inmiddels wat gear en organisatie verder, ziet mijn woonkamer-setup er nu zo uit:
![]()
Na veel verkopen vanwege financiële problemen en dankzij een groot bedrag wat ik heb teruggekregen van de energiemaatschappij, die mij drie jaar lang veel te veel heeft laten betalen, heb ik mijn installatie weer kunnen uitbreiden. Met alleen nog de Korg Monotron Delay die moet binnenkomen, is dit de nieuwe installatie:

Wat cool, een PSS570! Dat was mn eerste muziekinstrument in mn leventje..
Kreeg hem van mn vader en moeder toen ik klaar was met de Mavo in 1988..
Helaas heb ik hem een paar jaar terug weggedaan..

PSS570 heb ik ook nog een heel klein tijdje gehad. Toen ie net nieuw was en ik er ooit in de muziekwinkel op had mogen spelen heeft het toen genoeg indruk op me gemaakt om er later (toen ik groot was) toch nog 1 te kopen..
Leuk ding toch wel.. .
Zie ik het nu goed dat er geen enkele kabel in de mixer zit?? Hij doet het toch wel he?![]()
![]()

Stoppen met roken helpt ook
Dit is inmiddels mijn vijfde PSS570 door de vele jaren heen.![]()
Ik vind interessanter wat je precies met die PSS480 gedaan hebt. Bovenkant afgezaagd en op een MIDI-keyboard gemonteerd?
Mooie boel daar! Jammer van de synths op de vloer, zijn toch wel de mooiste niet?