klinkske
boeketje voor de vrouw
Knap knap!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Mooie en handige ruimte lijkt me dat trigg! Hoe bevalt de akoestiek met die panelen? Komen er nog akoestische aanpassingen?
Mooi Trigg!
MAg ik vragen wat jou audiointerface is? Ik bespeur geen mengdesk, dus heb je een rack I/O ergens oid?
Hoe bevalt de Wavedrum? En je hebt een tuba-speler op het hoogste punt staan. Gaaf!![]()

![]()
Ik heb de boel ook eens opgeruimd en opnieuw opgesteld. Ben alleen nog niet overtuigd van de plaatsing van de Push, die zou ik nog graag wat dichterbij willen hebben... Keuzes, keuzes...
Eindelijk al het meubilair en alle akoestische panelen binnen. Een dag bezig geweest met alles uit flight cases en in de racks schroeven. Deze week moet ik me gaan buigen over de bekabeling, er is nu nog niks aangesloten. Volgende maand komen er nog wat skyline diffusers binnen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ligt daar voor je toetsenbord, een Wacom tablet?
en om bij de Micro wave te komen mag je wel op de grond gaan liggen.Hoe ga je Arp 2600 bedienen,heb je ergens een keukenstrapje staanen om bij de Micro wave te komen mag je wel op de grond gaan liggen.
Ergonomisch niet handig.
Ik moet inderdaad een opstapje regelen voor de Arp en de eurorack. Microwave snapt program changes, en programmeren op het front panel is met dat ding sowieso niet mijn idee van een fun time, dus dat doe ik wel vanaf de computer.

Je studioruimte lijkt me groot genoeg, kon je de 2600 en eurorack niet elders plaatsen![]()
![]()
Ik heb de boel ook eens opgeruimd en opnieuw opgesteld. Ben alleen nog niet overtuigd van de plaatsing van de Push, die zou ik nog graag wat dichterbij willen hebben... Keuzes, keuzes...
Zo hé, dat is even een geslimde versie van wat je had... Ziet er netjes uit![]()
alles is nu mixerloos op de audio interface aangesloten en software en hardware is nu helemaal geïntegreerd. Kan hardware als plugins in mijn project trekken of softsynths door de outboard trekken, alles werkt nu naadloos samen. Heerlijk!Mooi werk man(nen)!
Excel: heb je die panelen zelf gemaakt of op maat laten maken oid? Ziet er mooi uit dat grijs.