Nicolas 2000
It's a household name
Prachtige collectie weer Egres! Had jij in het verleden niet een heel grote analoge mixer staan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Valt me op dat je geen outboard rack spul hebt zoals compressie en eq. Is daar een goeie reden voor, wetende dat die spullen vaak bovengemiddeld (vs software) goed klinken?
Mooie studio Egres en wat een mooie verzameling! verbleekt mijn hobbyhoekje een beetje bij ....

neen,dat hoeft ook niet omdat ik niets opneem dat naar mijn mening xtra behoefte heeft aan een speciale klankkleur en ook sinds ik die fairlight heb wat betreft eq is naar mijn mening geen outboards eq's meer nodig,op elke channel zit er een full eq die verschilende modellen kan aannemen (ssl,neve etc)en de sound is indrukwekkend,heel dat ding is awesome.
als ik echt iets anders als outboard eq zou moeten/willen aanschaffen moet dat tube based zijn voor de kleuring of extreem dure analoge class a mastering eq's als prism of weet ik veel anders is het simpel weg dubbel gebruik.
Nicolas 2000 -> die mixer dat je bij mij gezien hebt is naar een maat die hem overgenomen heeft,nam teveel plaats in vs gebruik en niet nodig sinds ik de Fairlight heb.

Mooie spullen Dre.
Best wel cool dat je mijn room vergelijkt met tsjernobyl.

studio update
klinkt een beetje als Miami vice hier met de Nintendo midines.
https://soundcloud.com/wednesdayclub/midines-nintendo-track

Mooi Trigg!
MAg ik vragen wat jou audiointerface is? Ik bespeur geen mengdesk, dus heb je een rack I/O ergens oid?