Mijn studio annex crib annex recording studio XIX

Idd pro 2, octatrack?, rytm en de nieuwe sub37.. Lekker man en ook gezellig studio met die print op de isolatie.

Update :)

studio.jpg

Nice'ness! Very pro-like. :)

Mooie setup

Dus veel veranderingen in 2015. Wel mooi vooruitzicht om tijd te hehhen om even lekker met muziek aan de gang te gaan. Het lijkt mij wel dat je met deze gear veel plezier moet kunnen beleven!

Update :)

studio.jpg

Nog steeds 1 van de tofste setups van wat ik langs zie komen. IMHO. Best of both worlds! ITB- OTB:halleluja
En mooi alles in handbereik... maar stond er ook niet een maschine in t midden de vorige keer?:? (die maakte t hele plaatje voor mij compleet!
Als die weg is vind t ik t helemaal niks meer. :D:D;) (kidding, super vet!)

EDIT: duh... links onderin.....

Heel mooie setup hoor!

@Pro-Logic: zijn er geen pro rackmixers van dezelfde afmetingen als de Behringer? Het lijkt me een standaard formaat.

A&H Zed serie komt in rackformaat, is wel een goed alternatief. Ik ben niet automatisch anti-Behringer, maar die Eurorack mixers van ze vind ik ook een beetje knudde.

Je moet een budget mixer gewoon niet te hard zetten :D

Tien keer beter dan een Mackie, maar je moet geluk hebben om ze te vinden:

2mfmb21.jpg

Ja weinig channels, weet ik.

Kan je ze een beetje elegant daisy chainen? Zo 2 boven elkaar en je hebt 16 HQ kanalen in rack, lijkt me niet groter dan de Behringer.

Het is wel vermakelijk dat iedereen hem begint te helpen om die Behringer weg te krijgen voor wat anders.. :D

Ik geef ze geen ongelijk. Behringer Eurorack, is gewoon crap.

Kan je ze een beetje elegant daisy chainen? Zo 2 boven elkaar en je hebt 16 HQ kanalen in rack, lijkt me niet groter dan de Behringer.

Dat kan meen ik mij te herinneren, maar ik ben niet zeker. Moet effe achter gezocht worden. :)

Het is wel vermakelijk dat iedereen hem begint te helpen om die Behringer weg te krijgen voor wat anders.. :D

Ik geef ze geen ongelijk. Behringer Eurorack, is gewoon crap.

Zolang het constructief is (concreet high end alternatieven tonen) en niet gewoon merkje afzeiken vind ik het top. :okdan: Pro-Logic zijn instrumentencollectie verdient een goede mixer!

Zolang het constructief is (concreet high end alternatieven tonen) en niet gewoon merkje afzeiken vind ik het top. :okdan: Pro-Logic zijn instrumentencollectie verdient een goede mixer!

Dit is geen merkje afzeiken want ik heb ook wel wat Behringer spul en geen problemen mee.
Waar ik wel problemen mee heb zijn de analoge mix desks van B.. 8)
Ze zijn niet alleen slecht van (bouw) kwaliteit maar ze klinken ook gewoon botweg slecht.

Wat is dan wel een geode betaalbare 19 inch rack mixer. Die ZEDs van A&H kosten ook geen drol, zouden die dan wel veel beter zijn dan de behringers?

Moet er EQ op zitten of is een summing mixer voldoende? Als dat laatste mag is er meer keuze, tot héél dure high end snoepjes toe.

Als het een meer klassieke 16 channel rack mixer moet zijn, vind ik niet veel meer dan de Behringer, een Mackie, een Soundcraft en nog een low budget ding.

Die 8 channel van vorige pagina lijkt niet te daisy chainen, dus dat is niet echt een optie dan.

Back