Mijn studio annex crib annex recording studio XIX

Ook maar eens een fototje.. Ik heb geen geluidskaart of pc oid aangesloten, alles op een diy stereo mixertje aangesloten, op dit moment voor muziek alleen gebruik makend van de onboard sequencers / arpeggiators.

attachment.php

Attachments

• IMG_20150101_120109.jpg
    IMG_20150101_120109.jpg
    78,2 KB · Bekeken: 143
Liquidthrust, gaaf goed hoekje, maar wat is alles nieuw joh, ben je dan nog niet zo lang muziek aan het maken of doe je ouwe spullen weg en vernieuw je vaak?

Die is weg... ik dacht er muziek mee te gaan maken... :stupid
Maar hij is dus weg nu, en dat geeft een hoop rust. :D

De flow van het muzieken was een beetje omslachtig, de sound ook niet perse wat ik zocht. Wel mooi spul verder en apart enzo, maar ik wil toch meer kunnen arrangeren en minder met gedoe bezig zijn tegelijker tijd.

Hmm, dan zit ik op dezelfde lijn. Goed om te weten want ik wil(de) een modular systeempje in huis halen, maar ook voor in mn muziek en niet alleen spielerij...

Ik behandel mijn modulars toch meer als hele flexibele monosynths. Dat experimentele gedoe is niet helemaal mijn boterham met kaas. Ik heb het gevoel dat moderne eurorack gear je ook wat meer die kant op trekt dan klassieke modulars.

BrooklynKees,
Dat ziet er fijn uit!
Ook, een MP zie je niet veel.

Cheers. Ja, ook een M/P :) Inmiddels paar kleine dingen verandert nog (PC eruit en mn atari weer terug + wat effecten erbij)

Back