Mijn studio annex crib annex recording studio XIX

En mijn bezemkast.
Links staat nog een Pianet T maar die kreeg ik er niet meer op. :D

Ik heb de boel ook weer eens verbouwd na de nodige aan/verkopen de afgelopen tijd:
studio2015_sm.jpg

(grote versie hier)

Mooie set-up, vooral die ronding in de tafels :D

Wordt tijd dat ik met zo'n ding mijn vriendin eens vastleg :D

Als je de panorama stand nodig hebt om je vriendin op de foto te krijgen wordt het misschien tijd om haar op CrossFit te sturen...

Laatst gewijzigd:
Friends of Mu twinboot-test

Met special thanks to Georg en R-ond hier voor het regelen van mijn tweede house-machine!

Bedankt R-ond ! :okdan:

friend10.jpg

Nice! UAF als filterbox?

Mijn studio annex woonkamer :D Moest bijkomen van een operatie dus lekker lui op de bank :)

Attachments

• 20151127_151000.jpg
    20151127_151000.jpg
    60,3 KB · Bekeken: 95
het is een dubbel filter die er in zit UAF Versie 2 van de emu + een LP,super gaaf,heb hem net af synthds vandaag,3 dagen aan gewerkt
de originele heeft een coarse/fine + q/q fine,dus heb ik daar gebruik van gemaakt om er twee filters van de maken,de outputs ipv op jack kan je de hp/bp/lp
van de uaf mixen en met de bovenste knop uiterst rechts mix je tussen de lp en de UAF

die tafel van je kan wel tegen een stoot..

3434

Attachments

• studio2015_154.jpg
    studio2015_154.jpg
    39,5 KB · Bekeken: 91
Kan mijn verbeelding zijn... maar volgens mij is die chick zo heet dat er zelfs een hoekie van die 808 is weggesmolten.. :D
Wel een hele luxe uitrusting :mega:

Het lijkt wel uberhip om twee dezelfde drumdozen op de foto te zetten trouwens... maar mooi hoor Egres, 2 van die SP1200's :)

ooh ja .. ff niet opgelet dan zou die foto wel "in de ban" gedaan worden binnen enkele uren.

Dat stukje is niet gesmolten BTW haha dat is de L van linker spieker/kant. En of dat het hip is geen idee.

Laatst gewijzigd:
De W.A.H.-Studio nu:

De grote mixer mag ik een half jaar lenen van MacGyverGear, nogmaals dank ervoor. En ook nog dank aan Smackos voor de langdurige leen van de Boss BR600 recorder en de Arturia masterklavier.

Attachments

• DSC03132.jpg
    DSC03132.jpg
    74,4 KB · Bekeken: 114
  • DSC03134.jpg
    DSC03134.jpg
    53,8 KB · Bekeken: 96
  • yMj9eb6.jpg
    yMj9eb6.jpg
    105,3 KB · Bekeken: 93
Heerlijke ruimte, enkel wat weinig synths en die sofa staat voor de vinyl - onderste rijen :)
In mijn droom huis heb ik ook zo'n vinyl muur en sofa. Ruimte is 't enige probleem in dit hok. Vinyl genoeg ;)

Back