Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
@cream , wat voor pedaaltjes heb je staan? Ik heb de ziekelijke neiging pedaaltjes (Polymoon, Blackhole) aan m'n synths te hangen om ze dan uiteindelijk te bypassen om droog op te nemen in AbletonBeetje gehusseld en wat nieuwe dingen erbij.
M'n MXR Chorus uitgezonderd.Lovetone pedalen, ik heb ze aangesloten aan mijn Joyo PXL8. Daar heb ik als bronnen gitaar,rhodes,synth en pc en die kan ik dan los van elkaar schakelen naar mijn pedalen en space echo en vanaf daar naar mijn gitaarversterker of pc.De space echo is parallel geschakeld dus als ik die activeer dan neemt hij droog en wet op als ik dat zou willen. Bij mijn pedalen is dat niet. Die neem ik niet parallel op. Ik heb een tijdje met een patchbay proberen te werken voor pedalen maar dat heb ik op de een of andere manier nooit helemaal werkend gekregen zonder hum.@cream , wat voor pedaaltjes heb je staan? Ik heb de ziekelijke neiging pedaaltjes (Polymoon, Blackhole) aan m'n synths te hangen om ze dan uiteindelijk te bypassen om droog op te nemen in AbletonM'n MXR Chorus uitgezonderd.
Sweet Smokes, mooie studio

Drumstel in de hoek, werkt dat een beetje?
Sfeervolle en dikke studio! Welke convertors had je voor de Lynx Aurora's?Work in progress,
Die Osmose gaat op een stand onder het buro.
De hoek met Buchla Easel en 2600m ga ik nog wat plankjes voor maken zodat je deze kan pakken wanneer nodig.
Mijn kat heeft netje je Quantum in een fijne hoek gezet :-)
Devil is in de details, moet nog een hoop dingetjes doen. Eurorack vco's calibreren, midi routen, patching voor de fx, Dynacord bbd;s calibreren etc etc etc. Ga daar maar een lijstje voor maken.
Enige wat ik mis en wat blijft knagen is een piano of rhodes.
Heb wel een Roland P330 die cool klinkt door de amps maar een OG Rhodes zie ik wel zitten.
Die lynxen worden zo heet dus die heb ik maar zo aangesloten.
Thanks, hiervoor had ik de Motu Ultralite mk3.Sfeervolle en dikke studio! Welke convertors had je voor de Lynx Aurora's?
T*ring, serieus?! Wauw.Thanks, hiervoor had ik de Motu Ultralite mk3.
Die klinken als een distortion pedaal ivg met de Aurora's.
Ja de line inputs zijn wellicht ok. Maar ok at best.T*ring, serieus?! Wauw.
Ik heb ook de Motu Ultralite mk3 en hoewel op leeftijd, vind ik toch al dikke prima klinken.
Ja hoor gaat goed. Monitor staat onder de pedalen ( is zwart dus zie je niet echt) Mac mini staat er naastDrumstel in de hoek, werkt dat een beetje?
Geen computer?

Viel mij ook op. Alles wat onder deskhoogte wordt geplaatst wordt uitgenodigd om zelden tot nooit te worden gebruikt is mijn ervaring. Of het moet iets zijn wat je via software of een hardware controller kunt bedienen, maar ergonomisch is het verder natuurlijk alles behalve van optimaal.je hebt je matrix 6 wel flink verstopt, heb je er een stereoping voor? Goh je hebt er 2 zie k![]()
Hahaha practice what i preach doe ik wel in mijn kist :-)Voor de auteur van de 'Less is More' draad heb je toch nog wel een heleboel zooi staan daar
Netjes en overzichtelijk zo......kabels ook mooi weggewerkt