Mijn studio annex crib annex recording studio XIX

hoe vaak moeten die kasten open? Anders kan die stand op wieltjes achteruit en indien kast open, ff opzij.
Best vaak, en ik hou niet van spullen opzij schuiven/rollen om bij andere spullen te geraken. Het ziet er op de groothoekfoto wellicht wat krapper uit dan dat het in de werkelijkheid is. Ik heb nu het meeste binnen ergonomisch handbereik om mij heen, zonder dat het te krap voelt of dat ik ergens tegenaan bots. Inmiddels staat er een deftige en soepele K&M kruk op wielen ipv het (te lage) IKEA-zitje op de foto.

ik heb mijn SF blog ge-update voor de liefhebbers van kabel spaghetti en oude zooi.

mooie cribs

Laatst gewijzigd:
F4C2B8B3-DE39-451F-AB39-CB37C4C79E5B.png

Binnenkort meer… 😊

vakantie tijd dis kleine update.

Attachments

• IMG_8057.jpeg
    IMG_8057.jpeg
    193,8 KB · Bekeken: 142
Laatst gewijzigd:
DRe Zie ik nu oorkleppen liggen,. Maar links onder die tafel. Hoe heb je die 19 inch units vast gemaakt ?

@ frankie ik al 12 jaar. zijn trouwens geen muren maar 50cm 221 rockwool in de hoeken aan de achterkant 54cm. boven zeide 40cm. ik hoor dat je het helemaal niets vind. laat dat bij jouw.

@marcu dat is een kinderopvang tafel van 2,9cm multiplex plaat met stel poten. geen mdf racks gekocht bij thomann . zitten vast met schroeven.ik ben nu bezig met de 16 mogami Dsub25 kabels met geleiders aan de achterkant weg te werken.
IMG_8062.jpeg

Laatst gewijzigd:
@marcu dat is een kinderopvang tafel van 2,9cm multiplex plaat met stel poten. geen mdf racks gekocht bij thomann . zitten vast met schroeven.ik ben nu bezig met de 16 mogami Dsub25 kabels met geleiders aan de achterkant weg te werken.
oke, lijkt net of die twee rack units aan de onderkant van die tafel vast zitten.

oke, lijkt net of die twee rack units aan de onderkant van die tafel vast zitten.
zitten ze ook . ook de middelste daar zit dan weer een 19inch plateau aan geschroeft.

• Duimpje
Duimpjes: DRe
Back