[prog trance] Mantis vs Pjotr G - Radiosphere

p man dit is een duidelyk voorbeeld van hoe het ook kan toppie

p.s. dit is een van de redenen dat ik eingelyk geen tracks meer beluister ik voel me een hopeloze amateur , broddelaar
als ik dit weer beluister
het gaat me nu wat tyd in een zelfhulp groep kosten om myn ego wat op te krikken

lekkere track ,maar ik vind de 303 net niet overtuigend genoeg,alhoewel ie wel lekker klinkt mag die iets rauwer vind ik

TOP gedaan hoor - lekker dromerig :okdan:

Origineel geplaatst door LastResort
wat is dat voor contest dan? ik kan niet in de zoekmachine zoeken want het zijn maar 2 letters..

en ik druk nu op citaat en krijg nogsteeds niet de naam er bij

een remix contest op n ander forum

naar erbij kun je ook zelf zetten met [ i ] en [ / i ] (zonder spaties)

Origineel geplaatst door Shakespear
To be or not to be

zekers niet slecht! :)
Lekker gemixt en vooral de percussie geeft het geheel een lekkere drive. Die gedetunede zaag dingen zijn wel een beetje achterhaald natuurlijk maar goed. (gelukkig zitten er geen vocalen in! ;)) Ik vind het dan ook echt meer een trance nummer als een progressive nummer maar eigenlijk hangt het er een beetje tussenin.

lekker nummer - er zit een lekkere drive in, 't loopt lekker door! De percussie vind ik soms wel wat droog klinken, vooral de clap (of wat het dan ook maar mag zijn). Ook sommige hats zouden iets snerpender kunnen. De akkoorden in de break soms een beetje kil, een beetje meer LPF+reso ? De afmix is owke, mooi vol enz... Over style/orginaliteit enz zal ik me maar niet te veel uitlaten: 'k hep 't niet zo op trance....

thnx voor de reply`s!!
ik vin t top dat er hier altijd zo goeie feedback wordt gegeven op tracks, op n ander forum waar ik zit(tranceaddict) is dat niet altijd t geval:)

tja ben niet zo verwend hier

meestal als het wooord trance valt wordt er hout aangedragen voor de vrandstapel

en gaat men verder op zoek naar pek en veren

is voor jullie alleen maar een goed teken dat het zo goed is ontvangen

meestal als het wooord trance valt wordt er hout aangedragen voor de brandstapel
en gaat men verder op zoek naar pek en veren

Valt toch wel mee? Alleen als het echte Tiesto rip-offs zijn krijg je wel kritiek natuurlijk maar volgens mij zijn er hier genoeg mensen die (progressive) trance best kunnen waarderen. Ik in elk geval wel, zolang het maar goed gedaan is :)

Origineel geplaatst door mantisnl
thnx voor de reply`s!!
ik vin t top dat er hier altijd zo goeie feedback wordt gegeven op tracks, op n ander forum waar ik zit(tranceaddict) is dat niet altijd t geval:)

MANTIS!!! NIKSDRINKER!!! Ik dacht dat je eerst niet zo fan was van synthforum? :D
"Is me te technisch daar", wat zei je ook alweer :P
Maar dan in ieder geval welkom :) ... En je track klinkt wel lekker!
En zoiets stuur je dan niet over MSN :( Terwijl die probeersels van jou van 20 seconden zich ondertussen maar opstapelen op m'n harddisk ;)

1 ding: ik vind niet echt dat er een climax in zit, maar misschien dat dat juist dat progressive-gedeelte is, daar zitten ook amper ooit climaxen in de nummers... De basslijn en de drumloop klinken verder toppie...
Succes ermee en ik spreek je nog op MSN :)

tja,veel is al gezegd,begint met een lekkere beat,lekkere percussie,lekkere bassline,dus dat zit wel snor,beetje minimaal melodieus gehouden,wel een lekkere track,hij mist alleen een sound die hem onderscheid van de massa,zeg maar....
verder nix op aan te merken,ik zou alleen nog een ander appart geluidje toevoegen om het nummer meer een eigen karakter te geven...

keep it up!!! :okdan:

Back