Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Maar meer een soundscape dan muziek, knap gedaan.
Een hoorspel zonder tekst om zelf iets bij te verzinnen
(Luisterd verder)
Oh naja, tot 2:26 dan.. Ik vond 'm zelf eigenlijk storend, die tekst. Hij knalt er ook nogal hard in.
(Luisterd nog steeds verder)
3:06.. Ohkee, dat zag ik niet aankomen
Ik ben niet zo heel kapot van de beat (met name de hihat tss tss tss tss), maar wel heel mooi verder.
Ik vind het hoog in het algemeen (vanaf het trance gedeelte) ook erg schel.
Hier zitten volgens mij heel wat uurtjes werk in.

Zeer dansbaar gloomerduimpies omhoog
Misschien wel mooi als er al wat meer elementen van helft 2 door helft 1 heen zouden schemeren

Ik persoonlijk zou als ik jou was mijn volgende muziek hierop laten volgen en je eigenlijk 1 lang nummer maakt met allerlei nieuwe variaties erop.

op 3:54 zou ik iets meer rust pakken om de piano er lekker uit te laten komen, gewoon alleen kick, piano en nog 1 synth ofzo, daarna lekker opbouwen, knallen en nog een keer naar echte rust en nog 1 keer gaan. De white noise mag wel een stukkie zachter, misschien in de track de noise lekker sidechainen met de kick.

leuk, maar waar heb je die trance arp loop vandaan? die doet het wel goed.

Hey PSR8000, dank je wel voor je super uitgebreide feedback.. heel fijn van je !
Wat bedoel je hiermee ? Met bovenstaande ?
Thanks man !!![]()

, dus moet ie in de mix iets extra's krijgen. Ik hoor nog (te)veel hoge frequenties en te weinig ruimtelijkheid.
Of zelfs de piano vervangen door een wat meer exotisch geluid.
Geweldig Jan!Totaal niet wat ik van je verwacht had, zee geslaagd! Eerste deel wil ik meer van. Nuchter trippen. Tweede deel wil ik ook meer van. Nu herinner ik me weer hoe het ook kon.
Over dat pianootje, je wil er niet meer galm op gooien. Probleem lijkt me eigenlijk eer in de decay te zitten dan in de reverb. Mix van het weede deel zou wellicht wat ruimtelijker mogen. Voor jouw doen is dit natuurlijk een vrij lege track, dus moet ie in de mix iets extra's krijgen. Ik hoor nog (te)veel hoge frequenties en te weinig ruimtelijkheid.
Maar qua compositie is ie gewoon ge-wel-dig! Klopt helemaal.
Ga je vaker dit soort dingen doen? Please??
Nou je ziet maar
Over het geheel genomen supertrack !

Ga je vaker dit soort dingen doen? Please??