Hi Gloomer,
Ja je hebt hier behoorlijk wat werk ingestoken..ik vind er een mooie flow inzitten.
(geen hakerige overgangen, samples lopen goed op het ritme..)
Opbouw van het totale nummer en ook de vloeiende overgangen vind ik goed klinken.
Ondanks dat ik helemaal niet zo van trance hou kon dit mij zeker blijven boeien en dat is toch goed als je een luisteraar vast weet te houden.
Zoals tragmadat zeker terecht opmerkt zou het nummer zeker veel meer diepgang krijgen als je beetje op het einde van het trance gedeelte beetje het begin weer laat doorschermeren...of vica versa zeg maar.
Misschien een idee als je een sample wilt gebruiken wat ooit van band is afgehaald en nogal ruisig en beetje schel klinkt is om de band en fase ruis om de sample weg te halen..dan klinkt deze al wat zachter en meer passend in de meer digitale muzikale omgeving.
Een fade in zou je echt heel kort moeten houden wbt de sample zeg maar, anders dan hoor je niet meer zo goed wat de sample zoal zegt....
Vond het jammer dat de sample in het latere deel beetje wegsloeg tegen het trance gedeelte.
Aan de andere kant had het ook wel weer zijn charme.
Maar de basis klinkt zeker meer dan goed en heb het helemaal uitgeluisterd dus het kon mij persoonlijk zeker boeien maar dat was ook omdat ik goed kon horen dat je best wat sleutelwerk eraan hebt gedaan en als ik dat al vrij snel hoor dan blijf ik wel luisteren.
Complimenten hiervoor en omdat je vroeg om eventuele verbeteringen mijn positieve kritiek of misschien nieuwe ideeën erbij vermeld.
Ik persoonlijk zou als ik jou was mijn volgende muziek hierop laten volgen en je eigenlijk 1 lang nummer maakt met allerlei nieuwe variaties erop.
Daar leent het zich zeker voor althans in mijn oren dan