Nightcrawlers - Push The Feelin' on (wat zegt die man eigenlijk???)

Re: Nightcrawlers - Push The Feelin' on (wat zegt die man eigenlijk???)

Origineel geplaatst door bakkerij.......
ben al een poosje nieuwsgierig wat die man in het nummer Nightcrawlers - Push The Feelin' On zegt.

ik denk iets van: They lifes again, They lifes pull us. Maar dat zal wel niet helemaal goed zijn.
wie weet de goede tekst?????? luister de bijlage

groetne

LET OP!!! De orginele versie van het nummer is nu als bijlage gezet. Dus alle reacties over de remix klopt dus niet meer.!!!!!!!

Hallo mensjes

die gast zingt nix, die stem is het werk van Mark zijn creatieve brein, hij heeft een klein stukje van de originele tekst van het nummer genomen en deze getwist tot iets wat lekker klinkt. :D

dat doettie vaker...

wil je de originele Mark Kinchen remix: check the dub of doom (en zijn toperrrr : the MK mix van can you feel it van Garry Chandler (ehh ik weet niet of ik dat goed schrijf) en als je Kinchen goed vind check ook Komix (errug mooie tracks in die stijl)

Origineel geplaatst door olafmol
Mark Kinchen!!! damn dat was/is echt een held..die maakte rond die tijd echt hele innovatieve house dingen....waar idd de stemmen compleet opgeknipt en door elkaar gehusseld werden, grooven dat het deed!

[offtopic]tegenwoordig is todd edwards daar de held in als je dat tof vindt stel ik voor dat je wat todd edwards cd's/vinyls koopt albums full on & full on 2 zijn imo echt meesterwerken..[offtopic]

bedankt voor deze taal les, ik had ff een blackout zeg maar kon er niet opkomen hoej t schrijft, maar t was wel duidelijk ....toch !? :D

Back