Akikaze Japans voor 'Herfstwind' Lid sinds 26 oktober 2004 Berichten 2.809 Locatie Midden Nederland 24 oktober 2014 #21 Ik vond de attack van de Mono/Poly juist zo langzaam dat ik de EG's heb laten modificeren. @_Martin_: mooi citaat van Days of future passed
Ik vond de attack van de Mono/Poly juist zo langzaam dat ik de EG's heb laten modificeren. @_Martin_: mooi citaat van Days of future passed
PWM User Lid sinds 27 januari 2007 Berichten 5.564 Locatie Amsterdam 24 oktober 2014 #22 Akikaze schreef: Ik vond de attack van de Mono/Poly juist zo langzaam dat ik de EG's heb laten modificeren. @_Martin_: mooi citaat van Days of future passed Zie meer... Die mod heb ik ook uitgevoerd. Heb juist het idee dat met de mod ingeschakeld ik alleen maar het bereik van de knoppen down-scale...
Akikaze schreef: Ik vond de attack van de Mono/Poly juist zo langzaam dat ik de EG's heb laten modificeren. @_Martin_: mooi citaat van Days of future passed Zie meer... Die mod heb ik ook uitgevoerd. Heb juist het idee dat met de mod ingeschakeld ik alleen maar het bereik van de knoppen down-scale...
barn Detroit nerd Lid sinds 16 augustus 2002 Berichten 2.398 Locatie Amsterdam 24 oktober 2014 #23 Ik heb ook die mod gedaan, maar ik heb het idee dat bij mij wel de attack een stuk punchier is geworden!
Ik heb ook die mod gedaan, maar ik heb het idee dat bij mij wel de attack een stuk punchier is geworden!
PWM User Lid sinds 27 januari 2007 Berichten 5.564 Locatie Amsterdam 24 oktober 2014 #24 Tis ook alweer een tijdje terug dat de M/P aan stond hier... *schaam*