Ebbe Und Flut vs Niio Analog Iotone Core 2

Verkoopprijs is redelijk steep......ik heb een leuke afspraak met ze in ruil voor wat audio. Of het veel is voor wat je krijgt zal ik ondervinden. Het ligt een beetje aan de kwaliteit van de functies. Het filter is ook aan de prijs, maar dat klinkt super.

Denk dat de markt hier in NL te klein is voor dit soort spul.....in Europa zal het net aan kunnen.

Het feit van de envelopes e.d. maakt het een snelle creatieve tool voor percussie en experimentele zaken. Niks nieuws ter vergelijking van software. Maar dat het intuïtiever zal werken daar ben ik van overtuigd.

Vandaag is mijn Room module binnengekomen met rack unit erbij........
Demo's komen eraan als ik haar een beetje aan kan:)

Attachments

• DSC_0037.jpg
    DSC_0037.jpg
    69,4 KB · Bekeken: 141
Simpel maar doeltreffend...je kan er namelijk niet veel aan instellen....maar er zit er altijd wel eentje tussen die de juiste vibe heeft voor het geluid wat je erin duwt.
En als je het goed instelt heb je niet al teveel ruis en shit.

Hij gaat wel lekker om met de manier hoe je er audio instuurt.....wat harder en er gebeurt van alles.....mijn FBII staat even sipjes in de hoek te kijken.

Hehe en in vergelijking met je CV? Of valt het niet te vergelijken? (viel op door de lekkere rackfoto)

Valt niet te vergelijken....CV is erg simpel, ruist wat meer maar klinkt zo bruut in klank.....

Prijs is intussen naar 1560(!) gestegen. Hop 150 euro extra.. Vraag zal gestegen zijn. Ofwel zit de hoge dollar er voor iets tussen. Wel jammer.

Ze bouwen ze in Boulder USA......dollar is nu wel fucked met de euro.....je bent inderdaad de sjaak.

Nieuwe prijs 1610. Post get hier enkel om het wat bij te houden.

Back