Ebbe Und Flut vs Niio Analog Iotone Core 2

Ik heb de ebbe al een jaar of 5 en voor mij blijft het nog steeds de mooiste filter die er is. Hij is echt supersmooth. Ik gebruik hem overigens op alles. Bassen worden vol en rond en het hoog wordt heel mooi gefilterd als een warm mes door een pakje boter

Ik ga morgen de studio in om wat op te nemen, nog een voorkeur?
Tijdens het spelen tot nu toe alleen maar met een glimlach gezeten:)

Blijft nog altijd wat vaag maar het eerste wat in mij opkomt bij het woord 'Room' is een reverb unit.

Nog steeds niet leverbaar.. Nu vroeg ik mij af of je bvb. in Europa kan bestellen en betalen, bij een vriend of kennis kunt laten leveren in Amerika, die het dan vervolgens op het vliegtuig meeneemt in zijn terugrijs naar België. Gaat dat zo'n dingen zonder dan extra importheffingen? Omdat hij in Amerika simpelweg wél verkrijgbaar is.

Nog steeds niet leverbaar.. Nu vroeg ik mij af of je bvb. in Europa kan bestellen en betalen, bij een vriend of kennis kunt laten leveren in Amerika, die het dan vervolgens op het vliegtuig meeneemt in zijn terugrijs naar België. Gaat dat zo'n dingen zonder dan extra importheffingen? Omdat hij in Amerika simpelweg wél verkrijgbaar is.

Als de douane je er niet uit pikt: ja, als ze je er wel uitpikken en je hebt geen goed verhaal (bijv. dat je het apparaat op de heenweg ook al bij had samen met een kopie aankoop factuur o.i.d.) dan niet. Dan mag je er gewoon invoer over betalen. :(

En ik vrees dat je er sowiso uitgepikt wordt met zo n metalen ding.. Toch zeker in Amerika.

Mag ik weten hoeveel je met verzendkosten en douane kosten in totaal betaald hebt brz? Dan bestel ik hem ook op ebay.

https://soundcloud.com/brz-tdk/sinned01rec

Heb hier een testopname....hij zit over de extra layer in de kick/stemsample en beetje/snare noise dingetje.

Ik kijk even wat ik kwijt was....Invoer was 177 euro in ieder geval.

Gekocht bij perfect_circuit_audio, was incl. verzending via Fedex (binnen 5 dagen was die binnen super goede comminicatie) voor 1158 euro's (betaald via paypal).
De mijne was wel een B-stock, was gewoon nieuw alles erbij etc.

Wat ik kan opmaken uit hun nieuwe foto's op Facebook lijkt het nieuwe dingetje een soort van modulation reverb te worden. Gelukkig ben ik bijziend en kan ik op de foto lezen wat er ongeveer staat. "Analog Reverbcreation animator" of zo iets..
Met envelope follower, filters (voor 1 voor center, en 1 voor Left & right + envelopes).
Niet direct iets dat ik zou kopen..

Attachments

• Schermafbeelding 2014-12-12 om 23.49.18.png
    Schermafbeelding 2014-12-12 om 23.49.18.png
    259,8 KB · Bekeken: 130
Heb net contact met iemand daar gehad en een PDF-je ontvangen van het front van die Room, en ik ben wel benieuwd...

Ik heb intussen afgehaakt. Heb me een lead A1R gekocht. Ergens vond 'k t nog ietsjes teveel :). Maar het wordt sowiso mijn eerstvolgende aankoop maar t is niet voor direct dus.

Denk het niet.....maar ik vind het steeds interesanter worden. Volgende week is er meer info op hun site te vinden.

Back