Websites met geluid

Arv

Robot
Ik heb daar zo'n bloedhekel aan. Van die sites waar gewoon ongevraagd een song begint te spelen.. Niet dat ik dat zo erg vind, maar mijn audio gaat direct naar mijn mixer die bijna altijd aan staat (hard). M.a.w. je schrikt je het apelazerus!

Nou, dat wilde ik nou is effe kwijt.. 8)

Arv

juist !
ik heb zelfs een keer een mail gekregen met een embedded wav

dan loop je echt te zoeken wat er nou geluid maakt

hahaha
Heb ik ook vaak: dan heb je een bepaalde sequence lopen, en dan denk je alles gemute te hebben, hoor je toch nog een riedeltje! Grmbl... frusty dus, vooral als je high bent... En dan heb ik niet eens zoveel kanalen op mijn mengjanus..

Arv

meestal kom je dan ook op dat soort sites wanneer de rest ligt te slapen en je bent vergeten je mengtafel te muten..
je schrikt je dan eerst helemaal dood waarna je in een reflex naar faders grijpt, maar voor dat je bij je faders komt ram je eerst een net ingeschonken glas om..
ja ik ken dat soort sites erg frustrerend

Laatst begon er spontaan een deuntje vanuh: janes, janes pak me nog een keer. Ben ik spontaan polonaise gaan lopen met mijn machinedrum. Dit was echt wel tof.
En heel gezellig. 8> 8> 8>

Nou ga ik me toch een beetje zorgen maken.... Ik dacht dat ik erg was als ik weer es tegen mn Pulse praatte.

Wil je erover praten?

Origineel geplaatst door 4-Tek
Nou ga ik me toch een beetje zorgen maken.... Ik dacht dat ik erg was als ik weer es tegen mn Pulse praatte.

Wil je erover praten?

Weet jij wel hoevaak ik m'n Q knuffel !!!>:|

Heb het ook een keer gehad, dacht dat de buren op
de muur zaten te kloppen bleken het later hardkloppingen
van een 1 of andere vage site zijn...

Ik heb er nou nog hartkloppingen van !

gr. Mario

Je hebt het vaak op nieuws/media sites dat embedded filmpjes en streams ongevraagd gaan spelen.
Irritant en opdringerig, En inderdaad vervelend wanneer dit midden in de nacht gebeurt en mijn geluidsinstallatie aan staat.

Je hebt tegenwoordig nog wel van die banners met flashvideo die geluid maken. Heel irritant.
Maar de .mid plugins zijn toch wel uitgestorven tegenwoordig.

Rond 2000 kon je geen site openen of je kreeg n muziekje te horen. =(

Back