En we zijn weer een dikke maand verder, mijn synth staat nu ruim 7 maanden in de reparatie bij Music Store. Gisteren telefonisch iemand gesproken daar. Ze wisten meteen waar het over ging.
De beste man gaf aan dat ze een nieuwe printplaat nodig hebben. Die heeft Behringer niet op voorraad en ze worden maar een enkele keer, of hooguit een paar keer, per jaar gemaakt. Dus ik mag wachten op een nieuwe productiebatch, Behringer vertelt niet wanneer die plaats vindt.
De Music Store medewerker gaf aan dat zij voor Behringer een speciale dealer zijn (exacte omschrijving ben ik kwijt) waardoor zij inkoopvoordeel hebben maar als keerzijde moeten zij zelf de service verrichten en kunnen ze niet terugsturen aan Behringer. Die speciale status is dus voor mij als klant nu een groot nadeel.
Ik vind het sowieso niet klantvriendelijk van Behringer om geen onderdelen op voorraad te leggen en de klant te laten wachten op een nieuwe productierun.
Ik ga proberen mijn geld terug te krijgen, ik had binnen de 30-dagen-geld-terug termijn al melding gemaakt van mijn klacht en aangegeven dat als het niet verholpen kon worden ik mijn geld terug wil.