Decade

MacGyverGear

midi-life crisis
Had deze aleens in de meer experimentele fase gepost en onlangs nog wat verder afgemaakt.

De geluiden zijn deels afkomstig uit een RM1x, waarin ook het idee in basis is gemaakt.
De computer waar het mee uitgewerkt is 10 jaar oud, vandaar de titel.. het het geheel qua sfeer en geluiden heb ik ook een beetje in die zelfde sfeer willen houden :)

Heb de opname in mijn huidige computer nog wat bijgewerkt qua EQ ed aangezien de Yamaha DS2416 geluidskaart die in de gebruikte computer zat een iets ander klankbeeld gaf. ;)

Verder is er nog een Alesis Ion gebruikt

https://soundcloud.com/macgyvergear/decade

Laatst gewijzigd:
Nice.. die break op 01:50 vind ik mooi zo met die strings er bij klinkt dik..
Eigenlijk komt die track daarna iets te zwak terug..

ik vind hem wat bruut eindigen, zou een leuke outro eraan breien.. Voor de rest een prima plaat, heb er met plezier naar geluisterd, well done en keep it up ;)

Gaaf. OK. tof. Ik vind het stuk tussen 0:35 en 1:05 dan weer huppeldepup. Maar dat zal aan mijn smaak liggen z e k e r ?

@ bsimson: thnx man :)

@ F5: Ga nog even kijken of ik er nog wat bij kan stoppen na het string stuk rond 2:05.. had em er wel wat meer uitgelift qua volumes ed.. :)

@ Gloomer: Het einde had ik eerder ook al wat commentaar op gekregen van je ;) . had het al wel wat vloeiender afgebouwd in deze edit, maar het is denk ik een beetje hoe ik mijn tracks (graag( in elkaar zet qua structuur.. een kort afbouw en bam!! kick en snr break en weg.

@ SKeLeTvM: thanx maar eh.. huppelde pup?? bedoel je het ritme in de Piano of ben je gewoon lollig :D

Thanx voor het luisteren :)

Back