BCR-2000 presets verzameltopic

De yahoo group bc2000 is trouwens best actief en bevat in het files gedeelte veel presets.
tevens is het gratis ( maar doneren aangemoedigd) BC Manager een hele goeie tool voor zowel Mac als pc.

De yahoo group bc2000 is trouwens best actief en bevat in het files gedeelte veel presets.
tevens is het gratis ( maar doneren aangemoedigd) BC Manager een hele goeie tool voor zowel Mac als pc.

Ik ga daar eens even buurten, bedankt voor de tip.

hi ik probeer e bcr 2000 preset voor de matrix 1000 te vinden. ben lid geworden van de yahoo group voor oberheim en bcr 2000. maar ik snap niet veel van yahoo groups.....
Waar kan ik de preset vinden ? Ben erg benieuwd.

Search conversations and dan matrix1000 ingeven?
Dan kom ik meteen bij de file, maar ik kan hem niet uploaden omdat zowel de file rtf als de rarversie ongeldige extensies zijn om te uploaden hier...

Ik zou ook heel graag een juno overlay willen, heb m nu met schilderstape gemaakt en dat oogt toch wat ongemakkelijker. Helaas inderdaad erg duur bij synthgraphics :(

Search conversations and dan matrix1000 ingeven?
Dan kom ik meteen bij de file, maar ik kan hem niet uploaden omdat zowel de file rtf als de rarversie ongeldige extensies zijn om te uploaden hier...

Als je ze even snel zipt, kan het wel.

BCR2000 preset voor Native Instruments B4 (II)

BCR2000 preset voor Native Instruments B4 (II)

Sinds kort heb ik de NI B4 en de B4 II (weer) soepel draaiend op een "dedicated" PC (Windows XP, ja ja!) en probeer daarom mijn BCR2000, die ik lang niet heb gebruikt, in te zetten om deze software daarmee te bedienen. Voordat ik urenlang zelf aan het knutselen ben, de vraag: heeft iemand op SF toevallig een preset gemaakt? (Ik heb de Yahoo-group voor de BCR al doorzocht, maar daar is niks te vinden; overigens wel een veelbelovende overlay...)

Back