Labatory of sound?

Synthnl

Synthesizer Deuntjesmaker
Hoi,

Ik heb een hele tijd geleden een synthesizer ter reparatie gebracht bij:

http://www.labofsound.com/

Jack zit in Oegstgeest met zijn bedrijf en heeft me keurig geholpen de eerste keer. Belde en mailde netjes terug. Daarna heb ik nog een synth gebracht en werd het heel stil helaas. Ik heb nog een keer gehoord dat hij wat persoonlijke problemen had, maar daarna helemaal niks meer. Hij reageert niet meer op mail niet meer op telefoon.

Weet iemand wat er aan de hand is?

Michel, Synth.nl

Ik heb de beste man gesproken. Heeft inderdaad veel aan zijn hoofd op het moment. Maar het gaat beter.
Mijn p5 staat er al een tijdje. Heb met met hem daar afspraken over gemaakt en daar voel ik me wel ok bij.

Hij is niet altijd direct te bereiken dus blijven proberen.

Ik heb de beste man gesproken. Heeft inderdaad veel aan zijn hoofd op het moment. Maar het gaat beter.
Mijn p5 staat er al een tijdje. Heb met met hem daar afspraken over gemaakt en daar voel ik me wel ok bij.

Hij is niet altijd direct te bereiken dus blijven proberen.

OK. Het is fijn om te horen dat hij nog leeft in ieder geval, want ik begon me wat zorgen te maken. Kan je me (PB) laten weten hoe ik hem kan bereiken dan? Want de E-mail adressen die ik heb en het telefoon nummer op zijn website reageert hij helemaal niet op. Ik ben al weken bezig.

Michel, Synth.nl

Back