Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
. Die vocal voegt naar mijn smaak niet zo gek veel toe.Leuke opzet, tekst zit er niet zo lekker in en een fade out....tja blijft een fade out. Voor een track die zo kort is kan er wel een hoop meer gebeuren, voelt nu als een leuke loop die aanstaat.

Klinkt lekker g-funky, maar is inderdaad meer een loop dan een afgemaakt nummer. Zou zelf een andere snare gebruiken, of iets meer iets clap-achtigs op de 2 en de 4.
Zo dan! Heerlijke groove dit zeg. Ik denk wel dat je je levels even goed in gaten moet houden. Laag is prima, maar hier zit wel erg veel in zo. Die vocal voegt naar mijn smaak niet zo gek veel toe.
Dat solodingetje is erg prettig en vanzelfsprekend moest ik even terug naar Jazzy Jeff en zijn vrind.
Een demo voor wie? Als ie voor SF is, dan wil ik geen demo, maar the full version natuurlijk.
Ik wil hem ontzettend graag horen als hij af is. Dit vind ik namelijk echt geweldige muziek.
EDIT: Ik lees over een loop. Weet je, ik zou zo een uur naar deze loop kunnen luisteren. Zonder bezwaar en zonder probleem. Dit is zo'n dingetje dat door en door en door kan gaan met wel telkens een subtiele afwisseling na een maat of 8 (maar ik meen die ook gehoord te hebben).
Fijn dat je dit leuk vind, en ja de beat en bass wil ik houden als fundering om naderhand erover wat vrijer te spelen. Ik vind het fijn om beat en bass zo strak mogelijk te houden. Ik heb die wisselwerking graag tussen strak en vloeiend voor de afwisseling.
Zo dan! Heerlijke groove dit zeg. Ik denk wel dat je je levels even goed in gaten moet houden. Laag is prima, maar hier zit wel erg veel in zo. Die vocal voegt naar mijn smaak niet zo gek veel toe.
Dat solodingetje is erg prettig en vanzelfsprekend moest ik even terug naar Jazzy Jeff en zijn vrind.
Een demo voor wie? Als ie voor SF is, dan wil ik geen demo, maar the full version natuurlijk.
Ik wil hem ontzettend graag horen als hij af is. Dit vind ik namelijk echt geweldige muziek.
EDIT: Ik lees over een loop. Weet je, ik zou zo een uur naar deze loop kunnen luisteren. Zonder bezwaar en zonder probleem. Dit is zo'n dingetje dat door en door en door kan gaan met wel telkens een subtiele afwisseling na een maat of 8 (maar ik meen die ook gehoord te hebben).
De eerste track die ik openbaar maak![]()

Clavinetje erbij lijkt me ook erg cool.. 
Style![]()
Jonguh.. dit is helemaal te gek!! Erg prettig sfeertje.. en vooral de chemie tussen de solo's en de akkoordjes..
Vocal ben ik nog niet helemaal uit maar kan naar mijn mening wel.
Dat ene solo dingetje verderop roept idd een beetje "Summa-summa-time" deja vu gevoel op..
Vind het echt top om eindelijk iets van je te horen.. afmaken graagClavinetje erbij lijkt me ook erg cool..
![]()
Was ik gisteren vergeten te melden maar je opzetje doet me aan Dam-Funk denken!

Heerlijk!

Ik vind hem cool. De snare kun je eerder vervangen (of overlayeren!) met claps, bij voorkeur twee, panning links en rechts (met mate). De stem, ja, het mag harder, het voegt niets veel toe maar zo'n nummer vraagt wel om vocals. Voor een eerste opzet, erg goed!
Goh moeten er echt vocals bij? Heb liever instrumentale hip hop.De stem is gewoon een watermerk hoor, zodat niemand hem piktGoh moeten er echt vocals bij? Heb liever instrumentale hip hop.