Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De periode dat ie voor 350 ging is voorgoed voorbij. En da's terecht ook.
De JD-990 is een achterhaalde
rompler met zijn wollige oubollige sounds met fluitende resonance ?
Je bedoeld dat 100 euro ook goed betaald is voor zo'n, van a tot z, achterhaalde
rompler met zijn wollige oubollige sounds met fluitende resonance ?
Het is heel duidelijk dat de prijs van de JD's in de lift zitten, dat is op vele sites wel duidelijk.

zo'n mensen komen bij mij op een zwarte lijst. Helaas weet je het nooit zeker aan wie je verkoopt maar als ik iets verkoop volg ik nadien nauwgezet de bewegingen van die koper en van zodra mijn "ex-materiaal" daar te koop aangeboden worden binnen de week dan weet ik het wel hoor. 

De "nieuw"bollige zijn veelal gewoon goed gecamoufleerde oubollige met wat andere effecten, in een hippe doos (liefst kleurrijk), met weer andere knopjes, USB of wifi maar verder weinig vernieuwend.

heb ik nog niet in huis, ik blijf maar twijfelen of hij nog een meerwaarde zou hebben naast de Rolands die hier nu staan. Naast de U-110, U-220, D-70, JV-880, JV-2080, JD-800 en JD-990 zou hij toch totaal andere klanken moeten kunnen voorbrengen dan wat in de voorgaande zit.
Kosten heb je er meestal wel aan om ze in orde te hebben.Ik heb het vele jaren geleden hier op SF al eens gezegd : de JD 990 / 800 is de MKS80 van de toekomst. En hij is stilaan bezig aan die opmars.
Voor de liefhebbers kan ik maar 1 ding zeggen : kopen, NU !!
Denk het niet, in het begin stonden er twee links en van zodra er iemand weet van heeft zal de link wel doorgegeven worden. Maar zoals enkele reacties al duidelijk maakten zullen er minder en minder JD's te koop aangeboden worden vrees ik, tenzij voor veel te hoge prijzenzou die topic starter nu bij elke nieuwe post denken dat iemand een jd990 voor m heeft?