Mixwizard herstellen

Acid-e

Stamgast
Hoi,

Ik heb de kans om goedkoop een Mixwizard 16:2dx te kopen, maar sommige kanalen zijn niet meer 100% zegt de verkoper, een probleem met de faders normaal. Nu dacht ik dat bij de mixwizards alle channels apart op een strip zitten en je ze zo makkelijk kan herstellen. Nu zou ik wel willen weten wat het kost om zo'n channel te vervangen om te zien als dit dan nog steeds een goeie koop is.
Iemand hier een idee van?

Groeten,
Robbert

als ik het mij goed herinner hebben die mixwizards van die platte ribbon kabels aan de binnenkant. die zouden los kunnen zitten. verder zijn die dingen behoorlijk stevig gebouwd, dus het zou kunnen dat er grof mee om is gegaan.

Herstelling loopt snel op: 3 condensatoren vervangen voor mijn motu incl verzend: 16 euro
dat is wat prul dat niks kost. Ik heb die mixer ook te koop gezien, best wat budget houden om te investeren en als de frontpanel lelijk afgeleefd is, tja...

enkel onderdelen hé, moet 't zelf doen en een SMD kost 0,3 euro of zoiets maar moet ze met 10 stuks kopen.
Onderdelen kosten amper iets, maar verzend er bij en 't is al meer- en niemand garandrred dat ie daarna zal werken :walker: maar ach, leer ik weer wat bij.

Back