JimmyEyckmans
Beta The Mad Scientist
Genre ronde 4 zit erop en heb weer plezier beleeft eraan. Het zijn wel 12 tracks geworden in plaats van de normale 11. Er zijn maar 11 genres, maar van het World genre staan er veel meer op dan van de andere genres, bijna het dubbel van sommige andere genres. Daarom heb ik besloten twee world genre stijlen iedere maal te spelen om zo toch een beetje overeen te komen met de andere. Anders heb ik op het einde alleen nog World stijlen over en die vind ik eerlijk gezegd het minste. Ik ken daar allemaal niet veel van en speel er heel westers op terwijl zij toch van andere delen van de wereld zijn. Ik doe echter mijn best om de stijlen toch ook een beetje te showcasen.
Deze video bevat korte stukjes van elk deuntje dat ik gemaakt heb in deze ronde. Het is me weer gelukt met alle stijlen iets te maken. Heb er nog geen moeten overslagen tot nu toe.
Als je een deuntje leuk vindt kan je het altijd downloaden op mijn website: Master The Keyboard
Deze video bevat korte stukjes van elk deuntje dat ik gemaakt heb in deze ronde. Het is me weer gelukt met alle stijlen iets te maken. Heb er nog geen moeten overslagen tot nu toe.
Als je een deuntje leuk vindt kan je het altijd downloaden op mijn website: Master The Keyboard