• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

quasimidi rave o lution 309 met alle expansions en allerlaatste os chip

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JipR

Ingeburgerd
Ik heb te ruil een rave o lution met alle expansions (drums/synth/extra outputs/inputs. Ook zit er de allerlaatste chip os in. Dit is vorig jaar gebeurd. Er heeft toen ook een servicebeurt plaatsgevonden. Van dit alles is de factuur aanwezig. Is altijd alleen gebruikt in een rookvrije studio/huis en nooit live. Dit geintje heeft alleen al meer dan 200 euro gekost. Ik ben zelf op zoek naar bijvoorbeeld:
DSI Evolver
Microbrute
Korg ms 20 mini
Novation Bassstation 2
Waldorf pulse 2

Mocht je iets anders in de aanbieding hebben dan laat me maar wat weten. Wellicht heb ik interesse. Maar: ik heb geen behoefte meer aan gear van kettingrokers... Neen dank u.

Is ook te koop voor de weggeefprijs van 350 Euro. Zoals gezegd heeft het volledig uitbouwen met alle expansions meer dan 200 euro gekost. Komt met geprinte handleidingen en origineel adapter. Ook nog steeds te ruil maar ik ben naarstig op zoek naar een evolver/mek of iets anders. Apparaat is op een klein butsje na in een perfecte staat. Foto's op aanvraag.

Bam!

Bam!

Ha mods! Hier mag een slotje op. Deze bak ist verkauft :verkoght:
Cheers Kenny. Viel Spass!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back