• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Ibanez UE405, Focusrite Penta

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

nomore

Lintage Vid
Te koop:

Ibanez UE405: €275,-

Compressor, chorus, par. eq en analoge delay
Inclusief footswitch om alles remote te bedienen.

Uiteraard is de delay natuurlijk fantastisch, ook zit er een 'insert' kanaal waardoor je andere fx in de chain kunt prikken, leuk voor modulaire en/of experimentele setups.

Reden van verkoop: ik kom om in de delays, en heb een obscure analoge delay die nagenoeg hetzelfde is als de Ibanez.

Focusrite Penta INCLUSIEF digitale output expansie: €175,-
http://www.soundonsound.com/sos/aug01/articles/focusritepenta.asp

Kleine beschadiging aan rackoren, maar daar zie je niets van in een rack.

Laat de term 'preset' compressor je niet misleiden, uiteraard kun je de parameters zelf ook nog instellen. De presets zijn juist ook wel handig om snel even te switchen tussen opnames (vind ik zelf).

Reden van verkoop: ik heb al een compounder en mixmaster, beetje focusrite overkill. En aangezien ik de compounder vast heb staan op mijn bd/snare insert en de mixermaster uiteraard op de master inserts moet helaas de Penta plaatsmaken. Ik had de Penta zelf altijd op een bus-insert voor parallele compressie. Boveniden gebruikte ik de Digitale output niet vaak (die zelf alleen al voor ca €80,- weggaat).

Focusrite verkocht!

Komt bij: Fostex VM200: 50 euro
http://www.soundonsound.com/sos/oct99/articles/fostexvs.htm

Let wel, dit is echt een ghetto versie (heb hem zo gekocht ook), de interne fx doen het niet, en op input zijde zitten wat roestvlekken (maar dit zie je niet als je hem plat op je desk legt.

Wat krijg je dan hiervoor:
- motorized faders
- adat in/out, dus 8 analoge inputs en wat digitale inputs die je dan via ADAT weer je computer in kunt gooien.

Dus je zou het dus ook gewoon ALLEEN als een midi controller kunnen gebruiken met motorized faders, of ALLEEN als een adat input expansie.

Gezien de staat (meer optisch), wil ik hier best een 'niet goed geld terug' actie van maken. Opsturen is geen optie gezien dat ding best zwaar is. Na een aanschaf van een ADA8000 is hij hier echt overbodig, dus hij moet wel weg tzt.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back