Het gaat vooral niet om de "looks" topic!

ProGressiff

Ingeburgerd
Ik zie hier nergens een topic over maar kan wel nog leuk zijn :okdan:
Wat is volgens jou de meest lelijke Synth' (of dergelijk andere Audio apparatuur) MAAR die toch een vette sound hebben!
Of omgekeerd; wat een wondermooie synth vanbuiten lijkt, kan een dooie boel vanbinnen zijn!

bij deze open ikzelf met; "DSI MoPho desktop"! die me doet denken aan een blok kaas :r en ik lust geen kaas! :D Maar de sound is natuurlijk vet!
Ook lelijk vind ek de nieuwe Arturia Minibrute SE met "pastel kleuren"? Van mij mochten ze toch wel Gifgroen of knal-in-je-gezicht Rood met grijze accenten ofzow... toch wel iets BRUUT!
ik ken geen sexy synth met slechte sound eigelijk 8o)

Een monomachine, vooral zonder toetsen, vind ik maar een lelijk ding maar wat een synth. _O_

De Andromeda vind ik het meest gatlelijke Duplo design ooit.

Deze:

hartmannneuron.jpg

Hartmann Neuron

Mee eens, ik vind de A6 afstotelijk.

Ik zou ook de JD-800 willen nomineren voor deze prijs.

Die JD vind ik er dan weer ubercool uitzien, industriële scifi look die lekker je studio domineert. :halleluja

Ik heb nog niet veel synths gehad die ik lelijk vond, niet dat ik ze op uiterlijk kocht. Zelfs het skipak genaamd JX-3P vind ik mooi. :)

Roland D2! de hell man...
niet dat deze onder de category "goeie 'vette' sound onder de kap" valt... maar ik moest deze toch vernoemen qua meest lelijke design (IMO).
Zelf zoek ik wel eentje voor niet veel geld omdat er toch wel enkele knappe sounds "a la 90's" inzitten :p
527573582_o.jpg

Laatst gewijzigd:
ook de Modulus 002!
TE WIT, de plaatsing van de knoppen en de knoppen zelf lijken van een wasmachine of 1 of ander keuken apparaat te komen...
modulus002-perspective.jpg

Last edited by a moderator:
Ik vind hem stiekem prachtig hoor... maar goed klinken doet hij sowieso

Attachments

• Rhodes_Chroma_DG_01.jpg
    Rhodes_Chroma_DG_01.jpg
    62,3 KB · Bekeken: 107
Nou... die vind ik juist erg mooi dus.. :D

Heb sinds een paar dagen een Electron Analog keys.. Eindelijk weer eens een bak die ongeveer net zo vierkant is als de Oscar (die ik ooit heb gehad)

Maar deze dus

SIEL%2BDK%2B80.jpg

en deze :

ys200-vi.jpg

Back