EMS Synthi AKS

RL music is nauwelijks referentiematieraal voor de 2de hands markt ;) die zijn poepduur, maar ze leveren ook wel volledig gerestaureerde spullen, tot in de puntjes verzorgd.

bijzonder vriendelijke man ook.

er staat trouwens zo'n nieuwe op ebay, maar ik vertrouw het niet helemaal. dezelfde omschrijving ben ik al eens eerder tegengekomen en de feedback lijkt niet echt van een dj met synthi. maar goed.....

Hier staat er een voor £11500, een slordige €14500. Is wel gelijk een Putney.

Met dat in het achterhoofd vind ik 11K voor een AKS dubbelbespottelijk.

Uhm je bedoeld ?

Een AKS heeft een keyboard, een sequencer en is ook echt portable en als die dan € 3500,- minder kost dan een VCS 3 is dat bespottelijk ?

Ik vind al die prijzen bespottelijk mag dat ook ?

Ik denk dan aan 25000 gulden of meer voor zo'n klein ding, mijn eerste kon ik in 1996 met pitch to voltage converter erbij
kopen voor 2000 gulden, misschien was het zelfs 1950 gulden en daar moet ik lang over nadenken, ik heb hem uiteindelijk
aan een vriend gegund die er toen al wel meteen de lol van in zag.
Voor dat geld wat ze tegenwoordig kosten koop je een Prophet 5 REV 2, Jupiter 4, Oberheim OB-8 een Juno 60 en een Polysix allemaal met midi, ik noem maar even een mooie set en daar kun je veel meer mee dan bliep.

met een synthi kan je ook wel wat meer dan bliep ;) stanger

wie betaalt er nou 25000 gulden voor? trouwens volgens mij ben jij eurscepticus en weet je ook wel dat een euro echt geen 2,20 guldens waard is

echt waar? (rl) dat wist ik niet.

tja, die hornet. klinkt dienet zo als de putney? ik heb eigenlijk geen idee.
was bijna voor de elements gegaan, of eigenlijk kan ik dat bijna wel weg laten, maar gelukkig duurde het zo lang dat ik mijn geld heb teruggevraagd. ik denk dat elements : vcs3 = m5 : arp2600. zoiets.

mooie reverb doet vaak al wonderen..

met een synthi kan je ook wel wat meer dan bliep

Stuur eens een voorbeeld.

volgens mij ben jij eurscepticus

Wie niet ? althans als je voor je geld moet werken.
een euro echt geen 2,20 guldens waard is

Dat weet ik inderdaad heel goed, degene die deze leugens verkondigd hebben
destijds en de mensen gedwongen hebben om hun harde guldens tegen deze
waardeloze rotzooi om te ruilen worden nu vervolgd ?
Oh nee, herkozen =(

volgens mij zat ie ergens rond de 4000, maar ik kan me goed vergissen.
ik hou helemaal niet van prijzen waar je voor moet bellen. dat vind ik zulke onzin.

Nou RL Music is niet zo best hoor.
Ik heb veel nare verhalen over de kwaliteit en service gehoord.
En daar betaal je dan zogenaam voor.
Je kan natuurlijk ook voor een Hornet modular gaan.

http://www.hornet-modular.de/

Nou , ik heb alleen goede ervaringen met hem: prima communicatie, zorgvuldig, kundig uitgevoerd, prijs conform het gebodene
Misschien handig voor erbij om je beeldvorming wat meer in evenwicht te brengen tav RL ;-)

Nou , ik heb alleen goede ervaringen met hem: prima communicatie, zorgvuldig, kundig uitgevoerd, prijs conform het gebodene
Misschien handig voor erbij om je beeldvorming wat meer in evenwicht te brengen tav RL ;-)

Ik vind RL een prima bedrijf, maar een "grote" analoge vintage poly synth blijft een moeilijk en kwetsbaar ding
dus het zal best wel ooit iets zijn, maar waar is dat niet ? ik ben er zeker van dat het dan ook netjes opgelost
wordt door RL.

pff rotte timing. hij is net weer weg en ik neem zelden iets op.
heb jij er nog 1 te koop voor mij? :)

Hahahaha, oke, ik zal de mijne nog eens aanzetten kijken of je misschien toch gelijk hebt :)

Tja je kunt beter in vintage (auto's, synths, etc) beleggen of in goud en diamanten, die blijven (redelijk) waarde vast ;)

Ha ha ha, mag ik even lachen?
Je wist misschien niet dat de goudkoers het afgelopen jaar in elkaar is geklapt?

Laatst gewijzigd:
Back