Vintage planet stopt ermee

marcmarc

Ouwe rot
Amsterdam, op een gracht genoemd naar een bloem.
Beste mensen,

Voor hen die wel eens onderdelen bestellen bij Vintage Planet (Senso): lees zijn bericht op de hoofdpagina:

http://www.vintageplanet.nl/

Senso stopt en tot en met 5 december 24:00 accepteert hij nog bestellingen. Daarna is het einde verhaal, behalve misschien voor hele goede klanten. Het lijkt erop dat Senso tabak heeft van al het 'gezeur' aan zijn kop.

Een steunbetuiging sturen misschien?

Groetjes,

Marc

Kant me voorstellen ja. Je moet alles najagen en dan soms niet betaald worden.. lijkt me uitputtend.

hmm, vervelend.
Heb hem een tijd terug een mail gestuurd voor onderdelen, maar geen reactie.
Afgelopen week weer een mail gestuurd, maar alsnog geen reactie.

jammer idd .. :erm:

Ik weet wel hoe de beste man van de debielen af kan komen. Een debiel-proof bestelsysteem gebruiken. Een bestelsysteem wat iedere debiel met een webshop op internet gebruikt en iedere debiel die iets wil kopen daardoor bekend mee is, bijvoorbeeld.

Kost je wel een paar dagen met kijken hoe zwaar sommige dingen zijn in je voorraad maar daarna ben je ook ineens van 80% van alle debielen die het niet snappen af. En je kunt zomaar gewoon een standaard webshop uit het rek trekken zodat die site eens geüpdatet kan worden en je niet zo veel met de hand hoeft te doen.

zou Senso zo langzamerhand niet rustig aan mogen gaan doen?
ik kan me sowieso 1 keer herinneren dat ie als een phoenix is herrezen en intussen is ie alweer lang een begrip.

ik hoop dat het een vrije keuze van hem is en dat ie nog jaren gaat genieten.

niemand van jullie nog op het idee gekomen te vragen of zijn voorraad in 1 keer is over te nemen, dan kan je zelf het mooie werk voortzetten.
mij lijkt t wel wat. ik zal m eens een pb-tje sturen.... :walker:

Neeeeeee... wat jammer. Senso is echt een toffe gast. Vintageplanet is de eerste (en meestal enige) plek waar ik kijk als ik een onderdeeltje nodig heb, waar moet ik nu in vredesnaam naar toe voor al die obscure parts? Ik snap wel dat hij genoeg heeft van het gezeik, de wereld zit vol met eikels.

Senso: het ga je goed en hopelijk horen we nog van je.

Ik blijf het bizar vinden als ik zo zijn reactie lees, dat mensen spullen bestellen en gewoon niet betalen. Dat kan er bij mij niet in...maar goed. Begrijp dat je het daar helemaal mee gehad hebt en al het andere gezeur er bij.

Ik blijf het bizar vinden als ik zo zijn reactie lees, dat mensen spullen bestellen en gewoon niet betalen. Dat kan er bij mij niet in...maar goed. Begrijp dat je het daar helemaal mee gehad hebt en al het andere gezeur er bij.

Waarom laat hij ze niet vooraf betalen? Dat pik ik van iedere andere webshop ook.

jammer hoor!
waar vind je nog zo'n site vandaag de dag :

No Ads
No Apps
No Login
No Popups
No Cookies
No Likes

iig gaat ie verder op ebay..

Dat gaat hem een hoop geld kosten (wel veel meer exposure, internationaal en zo, hoewel je dan wel concurreert met el cheapo chinese leveranciers (mensen komen daar toch wel van terug als ze een keer ua726en hebben gekregen die het niet doen, maar toch)), zijn geen flauwe bedragen die eBay en Paypal rekenen.
Maar als je een hoop onderhoud moet steken in je eigen website dan is dat ook een beetje zonde van je tijd uiteraard.

Bij Senso moet je wel degelijk vooruit betalen. Het geval wil echter dat het nogal eens gebeurt dat mensen bestellen via een email, het pakket in orde wordt gemaakt en de rekening gestuurt wordt en er dan niet meer op gereageert wordt.

Ook sturen mensen een email met de bedoeling voor een bestelling maar stellen dan eerst allerlei, al dan niet domme, vragen. Senso is er niet om te doceren en dat schijnt niet begrepen te worden.

Ik ben het met Bikkel eens dat een webshoppakket dat hufterproof is een uitkomst zou bieden. Dat is ook een reden dat Senso wel door schijnt te gaan met zijn Ebay winkel.

De Spartaanse HTML code zonder poepas stamt uit de tijd dat nog veel mensen een inbelmodem hadden en het een recht-toe-recht-aan systeem was dat voor Senso makkelijk zelf was te onderhouden.

Het is de aanvankelijke servicegerichtheid van Senso dat hem is gaan opbreken.

Ik meen te herinneren dat Naab van de 106 modules stelde voor iedere domme vraag 10 Euro extra te rekenen. Senso zou er rijk van geworden zijn.

Ik meen te herinneren dat Naab van de 106 modules stelde voor iedere domme vraag 10 Euro extra te rekenen. Senso zou er rijk van geworden zijn.

Dit:
Stupid Question Fee
From now on I charge 10EUR for every question that people ask me by mail that is already answered on this page. I am tired of answering the same questions over and over and over again. This keeps me from doing electronics.

Niet dat hij dat ooit al gedaan heeft bij mijn weten,
moet zeggen dat ik toch ook redelijk wat contact form submissions op mijn site krijg waar ik gewoon op moet antwoorden "please read the info on my website".. ik denk dat, zodra je een email adres op je site zet, de drempel voor veel mensen enorm laag is om luiweg een mail te sturen, soms vergezeld van een idioot excuus ala "ik heb niet veel tijd" .. uhm :stupid

Vergelijkbare discussies

Back