Roland Dimension D - SDD 320

Status
Please reply by conversation.
Heb je dat eerste bestandje trouwens eens als een droog wavje?
Is wel leuk om door een paar andere chorussen te trekken ter vergelijking...

Hij staat toch aan het begin 1 keer droog?? :D

Maar nee.. niet helemaal droog dus aangezien ik ff wat ingespeeld heb en tijdens het opnemen ook de Behringer bediende :)

Probeerde dus de eerste opname via de mengtafel even te bewerken maar de Behringer is duidelijk ontworpen voor de standaard lagere impedantiesignalen zoals gitar of 'n Rhodes..

Heb de Behringer nog even aangezet en 'n dat tweede themaatje op een aantal standjes gespeeld.. die eerste vonnik nie echt wat eigenlijk.
De droge versie is voor het gemak even de eerste uit de Behringer opname maar dan 6 keer gekopieerd :D

Oh.. de roze ruis krijg je er standaard bij uit de Rhodes
voor zolang het duurt hier de Wav bestanden

Attachments

• Rhodes droog.mp3
    3,5 MB · Bekeken: 63
  • Rhodes (door Behringer Space C).mp3
    3,6 MB · Bekeken: 69
Edit: :o: ehm... hogere impedantie en voor lagere uitgangssignalen zoals Gitaar of 'n Rhodes.. :)

Nou nou..

Dus.. voor wat het waard (........)

Maar gelukkig hoor je dat allemaal toch niet meer terug in die beats die ik voor de lol bak. :P
Opname hieronder zit op de bas en rhodes de behrigner chorus :)

Klinkt wel heerlijk man. Het doel van de Dimension D is ook om hem aan mijn Rhodes te hangen. Geeft het net wat meer.

@ Hanz: :mega: Klinkt Mooi. Van heel subtiel tot warm verzadigd.
SC is dd een beter idee om de links te kunnen verzamelen. :) al lijkt de stream bij mij momenteel nogal moeite te hebben met bufferen..

Heb de droge opname ook nog ff door de UAD plug-in emulatie van de Dimension D heen gehaald.. Alleen iets andere instellingen. Achtereenvolgens: 1-2-3-4-1+2+3+4
https://soundcloud.com/macgyvergear/rhodes-through-uad-dimension-d/s-TVidy

@LT: :mega: Een Rhodes klinkt volgens mij door alles wel te gek :) maar toch ben ik for the time being wel ff blij met die cheap stompboxjes.. het brengt iig best wel veel inspiratie.. ff zo'n smeuig sausje op je geluid :)
Ben wel benieuwd naar 'n opname van jou als je de Dimension D weer in je bezit hebt natuurlijk :)

Moet er wel bij zeggen dat het basis signaal bij mcgyvergear al een stuk ronder en voller klinkt.

Heb ik al gedaan maar het help geen barst ;)

Een dimension D (oid) op een kale CS50 zaag en je gaat nog veeeeel meer spacen.. echt ;)

@ Ralph: Misschien is 'n Rhodes ook niet echt het referentie materiaal maar ergens wist ik al dat LT het daarvoor ging gebruiken :)

Een dimension D (oid) op een kale CS50 zaag en je gaat nog veeeeel meer spacen.. echt ;)

@ Ralph: Misschien is 'n Rhodes ook niet echt het referentie materiaal maar ergens wist ik al dat LT het daarvoor ging gebruiken :)

Vanwaar dat idee? Ken je me al zo goed? :D

Ik vind hem erg mooi klinken, die Rhodes door de Dimension..ook al is het een emulatie.

Vanwaar dat idee? Ken je me al zo goed? :D

Beetje intuïtie en nog wat gearkunde 8)

@ Ralph: De UAD emulatie is net iets subtieler dan de Behringer clone maar helaas kan ik de Rhodes niet afluisteren tijdens het speln met de UAD emulatie.. maar ben met beiden erg tevreden.. :)

Status
Please reply by conversation.
Back