Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Niet doen, ik vond hem net zo als de Lexicon 200 zwaar tegenvallen, echter daar kwam ik pas achter na de aankoop!

Ik vind 'm geweldig.
Zo'n effect dat niet opvalt maar je mist zodra je 'm uitzet.
) Mijn eigen chorussen zwiep ik meestal een eind open zodat effect nadrukkelijk hoorbaar is. Vorige week was ik wat sequences aan het afspelen en alles klonk opeens veel levenlozer dan de dag ervoor. De SDD-320 bleek nog uit te staan
Ik hoop dat hier een hele goede, en betaalbaarder, re-make van komt, want dit exemplaar zal op een gegeven dag terug gaan naar zijn baas
en ik kan er eigenlijk al niet meer buiten.Helemaal mee eens, geweldig ding.
Ik heb er een te leen, en in eerste instantie was ik verbaasd hoe subtiel het effect hoorbaar is (voor zoveel geld !) Mijn eigen chorussen zwiep ik meestal een eind open zodat effect nadrukkelijk hoorbaar is. Vorige week was ik wat sequences aan het afspelen en alles klonk opeens veel levenlozer dan de dag ervoor. De SDD-320 bleek nog uit te staan
Ik hoop dat hier een hele goede, en betaalbaarder, re-make van komt, want dit exemplaar zal op een gegeven dag terug gaan naar zijn baas
en ik kan er eigenlijk al niet meer buiten.
Jij vind hem tegenvallen, en nu?
Leuk dat je je mening komt geven maar echt onderbouwend is het niet.

De nuance verschillen tussen de voorkeur instellingen zijn dermate klein dat ik BIJNA geen verschil kon waarmerken
Geen RATE mogelijkheid, m.a.w. je kunt de snelheid van de chorus niet beïnvloeden.

Er zijn sowieso 2 snelheden beschikbaar, en het verschil is echt wel hoorbaar, vooral tussen modes 4 & 5... Maar mode 5 is met minimaal 2 knoppen, dus zou het best kunnen zijn dat je dat niet wist?
Dat gezegd, de Dimension-D is zo speciaal precies omdat het zo subtiel kan zijn. Als je vette overduidelijke chorus modulatie wil, dan is dit inderdaad niet de goede bak om dat mee te doen.
Bekijk bijlage 100675
Mvg.
CoolRunning
Ik moest iets van 20 euro voor betalen 

Je hebt de Boss Dimension C nog. Een eighties analoog pedaaltje die heel dicht in de buurt komt van de Dimension D, alleen net niet.

naja zal mijn minderwaardigheidscomplex wel zijn.. dat krijg je er dus ook nog gratis bij als je 'n Behringer koopt.