Ableton 9 bounce vraagje

dextah

Ouwe rot
Ik probeer vanuit de session view alle tracks te bouncen zodat ik daarmee verder kan in Logic.
Ben er nog niet aan toe om daadwerkelijk te gaan bouwen in Ableton

Nu zijn alle audiofiles leeg die gebounced zijn behalve de master.

Ik snap niet helemaal wat ik verkeerd doe en kan het ook nergens terug vinden.
Alle tracks staat armed en er staat niks gesolo-ed.

Ik heb een screendump gemaakt waar mischien duidelijk is wat ik fout doe.

Attachments

• Schermafbeelding 2014-12-18 om 19.39.45.jpg
    Schermafbeelding 2014-12-18 om 19.39.45.jpg
    88,3 KB · Bekeken: 130
hmm nee nog niet.

ik het nu wel voor elkaar als ik de tracks selecteer en de optie selected tracks kies, maar alle tracks in een keer los lukt niet.

QUOTE=feindbild;1778437]misschien helpt dit?[/QUOTE]

Waarom niet je project opslaan als, inclusief alle files.
En dan gewoon vanuit de project folder je gewenste wav files naar logic slepen??? de folders, imported, processed en recorded. Daar zit het allemaal in..

Mocht je automation in de clips hebben zitten dan kun je natuurlijk ook nog eerst resamplen.

of

Probeer eens al je clips in de arranagmentview te plaatsen. (alles selecteren wat je wilt, klik, sleep, tab en drop) en dan te bouncen zoals je nu probeert te doen.
Voor je je arrangementview kunt bouncen moet je wel f alle rode knopjes uit zetten.. (rechtsonder, en in de transport balk) En dus niet in de sessionview werken.

Vreemd, zou moeten werken. Misschien even Ableton support vraagje?

Laatst gewijzigd:
dit zijn korte loops toch in ableton session view
"gewoon" in ableton arrangement view plaatsen, en dan bouncen dat werkt sws, zo hoort het denk ik ook...

Of gaan spelen met je loops, op rec drukken, dan record abelton wat je doet arrangement view (audio) , dan heb je multi tracks van je jam laat maar zeggen. en dan bouncen

Zoiets denk ik !

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je wel de session view kon bouncen.
Heb nu alle tracks in de session geselecteerd en dan werkt het wel.
Alles netjes in Logic. Zit wel te denken om te proberen het arrangement in Ableton te doen.
Zit alleen met een deadline dus dat is mischien niet handig.

Een ander vraagje. Er is door mensen tegen me gezegd dat het wel handig is om ableton aan logic te rewiren.
Maar wat is hier het voordeel van? Je kan toch alleen de audio van ableton door de mixer van logic of andersom routen?

Back