Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede loop sequencer. Niet direct voor muzikaal gebruik, maar voor het aansturen van lichttafels. Ik wil realtime kunnen programmeren ( dus bijvoorbeeld 4x bassdrum in een maat ) en dat deze dan verder doorloopt. Vervolgens moet ik gelijk een snare kunnen toevoegen, die ook doorloopt. Verder moet dit alles ook weer makkelijk te overschrijven zijn.
Het maakt niet uit of het hardware of software is. Ik heb zelf een rm1x, maar die leent zich hier niet echt voor. Step-sequencer werkt aardig, maar dan kan ik tijdens het recorden niet het tempo aanpassen.
Ik heb al redelijk gezocht naar iets dergelijks. Ik zit er nu aan te denken iets in Max (cycling '74) te programmeren, misschien dat iemand op dat gebied nog suggesties heeft.
Het maakt niet uit of het hardware of software is. Ik heb zelf een rm1x, maar die leent zich hier niet echt voor. Step-sequencer werkt aardig, maar dan kan ik tijdens het recorden niet het tempo aanpassen.
Ik heb al redelijk gezocht naar iets dergelijks. Ik zit er nu aan te denken iets in Max (cycling '74) te programmeren, misschien dat iemand op dat gebied nog suggesties heeft.