Zomo Milano studio desk

Ergens hier of op het Homerecording forum staat een verhaal van 'verkeerde' en slechte levering
door musicstore.de... geschonden, deel 1 voor witte versie en deel 2 voor zwarte. Of zoiets.
Misschien eens zoeken naar het draadje.

Ik heb zelf eentje besteld doch nog niet ontvangen (bij the SFF Gent).

Die Glorious mist wel 1 setje rackspace in het midden

Denk dat het allemaal gammel is, spaanplaat stylo met 1 keer vast en daarna is het brak schroeven.

Denk dat het allemaal gammel is, spaanplaat stylo met 1 keer vast en daarna is het brak schroeven.

Als je van die pennen bedoelt zoals bij menig bouwpakket... dan is er een heel goedkoop
middeltje om de sterkte en 'wear out' te verhogen. (Tip gekregen van meubelmaker)

De Plastiek rondjes die je in de plaat dient te timmeren even van wat houtlijm voorzien.
Dan de pen er in draaien en even wachten tot het droogt.
Nadien kan je het meubeltje meerdere keren demonteren en monteren alvorens enige
vorm van slijtage te krijgen. Ik heb hier een kleerkast zo ooit behandeld en die heeft
al 3 verhuizen meegemaakt zonder brokken.

Als ik de Milano ontvang zal ik proberen om een overzichtje te maken adhv foto's of zo.

Even een kort relaas van de Milano.

- kwam maar uiteindelijk niet aan via de leverancier uit Frankrijk.
- SF heeft dan rechtstreeks kunnen bestellen in Duitsland.
- Na enkele dagen hier maar alhoewel de doos er vrij goed uitzag,
heel veel onderdelen geschonden. Niet door transport, duidelijk bij
produktie. Montage lukte ook niet want de excenters plooiden.
Resultaat : gammel meubel dat steeds gammeler werd (excenters konden
de druk niet aan).
- Uiteindelijk gaat meubel terug naar Duitsland want blijkbaar zijn alle
die ze in stock hebben van deze slechte kwaliteit. Made in China (staat op doos).

Toch nog even ontzettende dank aan de SF uit Gent die zich enorm hebben ingezet
voor het verkrijgen alsook voor het mogen terugzenden. Dank u Ben en Ignace.
(positieve zaken mogen ook eens gemeld worden, niet?)

Paar ikea tafelbladen + poten + een paar losse 4/6HE Rackkits erboven is ook lekker goedkoop.

Ik heb ook een groot meubel gehad, 56 rackspaces etc (opbouw 4 x 6 HE) maar nu werk ik met die ikea tafels en dat werkt lekkerder voor mij. Zeker omdat ik lang ben en dioe tafelpoten naar 1,tr versteld kunnen worden. Nadseel van dioe prefab tafels, is dat deze vaak op een hoogte van 70cm zijn gemaakt.

Back