Ja, net weer twee stofhoezen van Compu-cap ontvangen voor de Kurzweil en de Prophet 12. Van de toetsinstrumenten hebben alleen de MS-20, VC-10, de Solina en de PPG er geen. Het is even een gedoe met al die hoezen, maar ik hoop er narigheid later mee te voorkomen.
Ik heb wel een hoop van die compu cap hoezen maar die doe ik er alleen op als ik voor langere tijd niet in mn studio ben. Gewoon even iedere dag een Swiffer duster over alles heen halen is een goede gewoonte.
Het helpt ook wel om niet overal kleden/tapijt/papier neer te gooien enz.
Een ruimte zonder veel van die stofgeneratoren, betekent uiteraard ook minder stof op je gear.
Heb er ook bij Compu-Cap besteld voor mijn Blofeld, Bass Station II, Nord Modular en Korg X3.
Na de bestelling online, geen bevestiging ofzo maar na enkele dagen zaten ze netjes in de bus.
Ze pasten allemaal perfect, behalve die van de X3, die knelt een beetje...
Vraag me af of ze er ook generieke maken voor mijn schuine 19" rack?
ik wil er ook voor mijn rack. Ik ga 't gewoon opmeten en met een foto en plannetje doormailen. Doel is: de bovenkant omflappen en dan de voorkant afdekken. Vast op zijn plek houden met zelfklevende velcro (klitteband)
werkt prima over mijn sherman FB en korg ms 20 mini die boven elkaar staan in de jaspers stand.
Ik weet niet of die compu cap die klitteband voor je kan voorzien, ik kocht dat in een winkel op rol, lengte is behoorlijk, prijs was euro of 5 denk ik.
Kleeft erg goed.
Ik mod mijn gear en geef 'm dan maten van de gemodde gear, maakt ie 'op uw maten' een hoes
2 dagen open hangen in een warme ruimte en er wegblijven, tenzij om ze om te draaien zodat de andere kant kan luchten. Geur is niet bepaald 'new car scent'
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.