FuzzyStone
Stamgast
Meneer, kunt U mij vertellen waar de kassa's zijn?
BIJ DE K NATUURLIJK!!!!!!!!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
"Heeft u hier een WC?"Origineel geplaatst door FuzzyStone
Meneer, kunt U mij vertellen waar de kassa's zijn?

Zekers!Origineel geplaatst door bikkel
En dat alles in de tijd van de Baas.........![]()
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ik heb een reactie en meteen weer wat terug gestuurd.
Je moet de traditionele manier van winkelen in een supermarkt overboord gooien en niet Heineken zoeken bij Bier, maar bij Heineken.. Wij zijn door de huidige supermarkten gedwongen om in catogorien te denken ipv logisch zoals een kind zou doen...... "Papa heeft Heineken nodig" Hop, naar de H!

Aardappel Anders: vanuit het middenpad de tweede gang links (met de soepen), dan rechts, onderste plank na 4m.Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Zekers!
Ik kom er trouwens net achter dat een supermarkt al een beetje in die richting bezig is. De AH heeft alle konimex producten bij elkaar staan. Dus de wokolie, kroeppoek en sambal bij elkaar. Terwijl andere olieen bij gegroepeerd bij elkaar staan, exclusief konimex en terwijl andere kroeppoek bij de chips ligt...
Wat willen ze nu! Ze verwarren de consument zo!
En waar staat in godsnaam de aardappel anders en maggi prei schotel???????

Loop eens een Blokker binnen en zoek eens een rolletje draad, een kartelschaar en een stiek voor een weckpot. Dat doe ik ooit als ik me verveel.Origineel geplaatst door FuzzyStone
Is het niet een idee om deze alfabetisering ook door te voeren naar de 'gewone' markt. Want al die kramen staan ook maar een beetje kriskras door elkaar.
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Loop eens een Blokker binnen en zoek eens een rolletje draad, een kartelschaar en een stiek voor een weckpot. Dat doe ik ooit als ik me verveel.
Of zoek eens een opblaasbaar luchtbed voor in een zwembad voor volwassenen...

Klonk....... daar viel het kwartje.....Origineel geplaatst door nick nova
Allright, met de dag meer en meer respect voor CR-78!!![]()
![]()