Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Soms zit ik ook na te denken om functies van apparaten te combineren zoals die foto een keertje van een koffiezetapparaat in een pc. Geniaal!

Soms zit ik ook na te denken om functies van apparaten te combineren zoals die foto een keertje van een koffiezetapparaat in een pc. Geniaal!
Ik zat ook aan een laptop met ingebouwde scanner te denken.. als je hem dichtklapt dat je beeldscherm dan de plaat is... of een computer met ingebouwde broodbakmachine. Als je dan je meel op haalt....
.Origineel geplaatst door C738
Koeieuier? Helaas door de nieuwe spelling waarschijnlijk verneukt tot koeien-uier of zo iets.
In het duits wilden ze de Ringel S afschaffen.
Dan krijg je woorden als Spassschifffahrt. Vind je het gek dat sommige duitsers slissen?
Maar ik voel me wel verneukt m.b.t. de waldorf microwave. Mooi niet dat ie mijn broodje bapao warm maakt.
-C-

Origineel geplaatst door dione
boterham = bammetje
ergo :
dubbelle boterham onder 't muziekmaken = bambamstudio ??
:confused:
Ik ken dit begrip ook van vroeger, maar voor vele is dit een onbekend begrip.
Ik vind een sneetje = boterham.
Lijkt mij knap vervelend om met een boterham in je vinger rond te lopen.
Hoe doe je er dan een pleister om?
Ik vind een sneetje = boterham.

Origineel geplaatst door EDP
brood is voor mietjes netzoals slapen..
bananenmelk daarintegen is wel hip
hmm heerlijke indische geurtjes 

brood is voor mietjes netzoals slapen..
bananenmelk daarintegen is wel hip
Ik kan het alleen maar met je eens zijn.

Beste Cheimoon...Origineel geplaatst door Cheimoon
De Maggi-ovenschotels hebben we niet (inderdaad, nog steeds niet), want daarover is er een conflict tussen AH en Maggi. Dat zal dus nog wel even niet komen.
Raad eens waar ik m'n biijbaantje heb?![]()
Hallo, beste AH
Ik winkel al jaren met veel plezier bij de AH, maar helaas is daar sinds een tijdje verandering in gekomen. Tot mijn verbazing zijn blikjes DrPepper uit het assortiment gehaald. Dit vind ik zeer opmerkelijk. Dat redundante producten verwijderd worden, daar kan ik iets bij voorstellen. (Honig Nasi Rijst weg omdat er nog 8 andere merken rijst zijn). DrPepper heeft een unieke smaak en er is geen vervanger voorhanden bij de AH zoals Foots. Het doet dus pijn om verschillende soorten Cola te zien staan en geen DrPepper (of Foots).
Is dit iets wat de lokale Albert Heijn (in dit geval Strijp - Eindhoven - trudoplein) beslist of is het globaal afgeschaft?
Wat kan ik doen om mijn bijna dagelijkse drang naar DrPepper blikjes te voeden?
Met vriendelijke groeten, Jeroen