Boterham...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
En weet je dat het 1 stem gescheeld heeft toen met stemde over de voertaal in amerika?
Anders hadden al die amerikanen nu nederlands gepraat.

"Profile Banden Centrum... Beter in Banden"

-C-

Soms zit ik ook na te denken om functies van apparaten te combineren zoals die foto een keertje van een koffiezetapparaat in een pc. Geniaal!

Ik zat ook aan een laptop met ingebouwde scanner te denken.. als je hem dichtklapt dat je beeldscherm dan de plaat is... of een computer met ingebouwde broodbakmachine. Als je dan je meel op haalt....

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Soms zit ik ook na te denken om functies van apparaten te combineren zoals die foto een keertje van een koffiezetapparaat in een pc. Geniaal!

dan wel graag jacqmotte koffie en geen illy ;)

Ik zat ook aan een laptop met ingebouwde scanner te denken.. als je hem dichtklapt dat je beeldscherm dan de plaat is... of een computer met ingebouwde broodbakmachine. Als je dan je meel op haalt....

Zo zijn er al een aantal dingen. Ik denk dan aan de boorhamer (boren en hameren).

Verder ben ik het er mee eens dat onze taal voor een buitenlander onbegrijpelijk moet zijn.
Wat te denken bijv. van het woord 'sapcentrifuge'.

Koeieuier? Helaas door de nieuwe spelling waarschijnlijk verneukt tot koeien-uier of zo iets.

In het duits wilden ze de Ringel S afschaffen.
Dan krijg je woorden als Spassschifffahrt. Vind je het gek dat sommige duitsers slissen?

Maar ik voel me wel verneukt m.b.t. de waldorf microwave. Mooi niet dat ie mijn broodje bapao warm maakt :(.

-C-

Origineel geplaatst door C738
Koeieuier? Helaas door de nieuwe spelling waarschijnlijk verneukt tot koeien-uier of zo iets.

In het duits wilden ze de Ringel S afschaffen.
Dan krijg je woorden als Spassschifffahrt. Vind je het gek dat sommige duitsers slissen?

Maar ik voel me wel verneukt m.b.t. de waldorf microwave. Mooi niet dat ie mijn broodje bapao warm maakt :(.

-C-

tja niet alles kan meezitten ;)

Voor mij is een boterham een snee wit of bruin.Meestal 2 snee bruin in de morgen.

boterham = bammetje

ergo :

dubbelle boterham onder 't muziekmaken = bambamstudio ??

:confused:

Ik ken dit begrip ook van vroeger, maar voor vele is dit een onbekend begrip.
Ik vind een sneetje = boterham.

Lijkt mij knap vervelend om met een boterham in je vinger rond te lopen.
Hoe doe je er dan een pleister om?

Raymond

Lijkt mij knap vervelend om met een boterham in je vinger rond te lopen.
Hoe doe je er dan een pleister om?

Ik vind een sneetje = boterham.

Beter een vinger in een boterham, dan een boterham in je vinger (hihihihihi......!!!!) *D *D *D

brood
brood
brood
brood
brood
brood
brood
brood
brood
brood
brood
brood
brood
brood
brood
brood
brood
brood
brood
brood

oftewel : een broodschrijver
:)

Origineel geplaatst door Cheimoon
De Maggi-ovenschotels hebben we niet (inderdaad, nog steeds niet), want daarover is er een conflict tussen AH en Maggi. Dat zal dus nog wel even niet komen.

Raad eens waar ik m'n biijbaantje heb? :D
Beste Cheimoon...

Ik heb een vraag en ik hoop dat jij mij daarmee kunt helpen. Ik ben een groot AH fan (voor de prijzenoorlog) aangezien ze een breed assortiment hebben en dat alles redelijk logisch geordend staan (er is 1 beter systeem, maar goed, dit is de beste variant van de slechtste) Het was in den beginnen duidelijk dat de prijzenoorlog ook nadelige gevolgen zou hebben. Niet alleen voor de nederlandse boeren en tuinders, maar ook voor de consument.
Het brede assortiment moest gaan krimpen, zo is bijvoorbeeld de Honig Nasi rijst verdwenen. Dat vind ik erg jammer, want die was erg lekker bij een babi pangang of zo, maar goed, dit is niet het ergste wat verdwenen is.. Je kunt namelijk van gewone rijst vrij eenvoudig (en met weinig middelen) een Honig Nasi rijst clonen...

Wat heeft de AH (ten minste in Strijp) nog meer gescrapt????????
Blikjes Dr Pepper!!!!!!

Ik geloof mijn ogen niet. Daarom ben ik een twee weken later weer gaan kijken en heb ik de moed verzamelt om nogmaals naar de blikjes afdeling te gaan. en inderdaad.... Nog steeds geen DPs.. Zelfs geen leeg vak DPs.

Vanaf dat moment (nu november 24) ben ik nooit meer in de AH geweest en heb ik meteen een Edah kaart aangevraagd. (daar hebben ze Foots (the orginal DP) en DrPepper!)

Mij gaat het niet om prijzen. De AH mag zijn (of haar) prijzen best 1 euro per product duurder maken, daar zal ik niet voor wegblijven, maar DP schrappen....

Mijn vraag aan jou is eenvoudig.. Is dit een Global AH policy of is dit een Strijp policy only?
Mijn vraag aan iedereen... Mocht je in de AH blijven winkelen, voeg dan achter elke zin: ", maar jammer dat jullie geen DrPepper meer hebben, dat is namelijk de lekkerste drank allertijden"

Voorbeeld:
Kassa: "Meneer, spaart u zegeltjes?"
Jij: "Nee, maar jammer dat jullie geen DrPepper meer hebben, dat is namelijk de lekkerste drank allertijden."

of:
Kassa: "Dat is dan 9 euro en 9 cent"
Jij: "Beter, dat is een mooi rond bedrag, maar jammer dat jullie geen DrPepper meer hebben, dat is namelijk de lekkerste drank allertijden."

Ik zal mijn ogen eens open houden voor je.

Overigens kan ik ook al minstens een week geen Cherry Coke meer vinden in de Appie Heyn in de Kruidenbuurt.

Zo: ff een vraagje gestuurd:

Hallo, beste AH

Ik winkel al jaren met veel plezier bij de AH, maar helaas is daar sinds een tijdje verandering in gekomen. Tot mijn verbazing zijn blikjes DrPepper uit het assortiment gehaald. Dit vind ik zeer opmerkelijk. Dat redundante producten verwijderd worden, daar kan ik iets bij voorstellen. (Honig Nasi Rijst weg omdat er nog 8 andere merken rijst zijn). DrPepper heeft een unieke smaak en er is geen vervanger voorhanden bij de AH zoals Foots. Het doet dus pijn om verschillende soorten Cola te zien staan en geen DrPepper (of Foots).
Is dit iets wat de lokale Albert Heijn (in dit geval Strijp - Eindhoven - trudoplein) beslist of is het globaal afgeschaft?
Wat kan ik doen om mijn bijna dagelijkse drang naar DrPepper blikjes te voeden?

Met vriendelijke groeten, Jeroen

Je kunt ook doorgaan naar die XXL hoor. (grootste AH van .nl?)
Die licht ook redelijk dicht bij je in de buurt. (is makkelijk te fietsen)

Je gaat er alleen al heen omdat de mensen daar zo typisch zijn. Heel veel van die pseudo intellectuelen en modieuze mensen enzo. S'avonds ook veel van die yuppies en ander randtuig in (mantel)pak . En een mega assortiment van meuk. Maar fatsoenlijke broodjes heeft geen enkele AH. SCHANDALIG!

Mijn favoriet is nog steeds de Konmar en de Edah is en blijft k*t. Dan nog liever de Aldi of Lidl.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back