19" patchbay gezocht

Status
Please reply by conversation.

djkoelkast

Ouwe rot
Ik zoek een 19" patchpanel met jackaansluitingen, maar heel belangrijk: ik wil dat alle inputs/outputs vanaf de voorkant schakelbaar zijn. Goed voorbeeld hiervan is de Samson S-Patch Plus.

Maar merk maakt me verder niet uit, zolang hij 19" is, nog goed werkt en er goed uitziet en schakelbaar vanaf de voorkant is, ik wil niet elke keer als ik wat wil veranderen mijn patchpanel gaan uitbouwen, dan is het hele doel voorbij.

Attachments

• GALLERY_REC0004570-000_1_images1600.jpg
    GALLERY_REC0004570-000_1_images1600.jpg
    16 KB · Bekeken: 54
Last edited by a moderator:
pb me even, heb drie ongebruikte liggen. Ik mail je dan foto's. Door de configuratie kan je zelf bepalen of ze doorvoer / voorkant in- uit moeten zijn.

Cheers, Jeroen

Inmiddels antwoord en bleek te gaan om een model dat niet aan de voorkant geschakeld kan worden, dat is wel een absolute voorwaarde omdat ik niet als ik iets wil veranderen het ding uit het rack wil halen.

Zoiets als wat in de OP staat, met een knopje aan de voorkant per module is wat ik zoek.

volgens mij is die samson (ik heb hem ook gehad) de enigste met die voorkant selectie optie.

Wat ik deed met mijn latere behringer patchbays, is een 1U of 2U (als je dikke jatten hebt :) ) blindplaat erboven dan kan ik ik die snel eraf halen als ik mest schakelen. Dat kwam in de praktijk welgeteld o x voor.

Misschien een idee als je geen samson kan vinden. Ik vond ze vrij duur ook. 140 euro ofzo

ik heb 2 samsons, mogelijk misschien 3
ik doe niks weg maar ik dacht dat behringer er toch ook een had met voorop de knopjes?
Ik denk dat als 't kan je de topic ook 'patchbay' noemt ipv 'patchpanel'
Happy hunt.
'

Status
Please reply by conversation.
Back