De ik heb (af)gebouwd draad voor 2015!

Nee hij arriveerde zo.. niet gek aangezien het hele ding in een plastic zakje vanuit China opgestuurd is. Als je op het forum van Banggood kijkt zijn er veeeeeeele die melding maken dat het scherm kapot is. Vreemd genoeg wel altijd op exact dezelfde plaats lijkt het..
Stom. Gelukkig zijn die schermpjes maar een paar euro ter vervanging.
Toch jammer.

Van de verpakking van spul uit China moet je het niet hebben. Wonderwel komt bij mij alles tot nu toe goed aan en dat zijn veel pakketjes met allerlei 'rommel' maar ja, geen schermpjes.
Bij je feedback melden dat het kapot is aangekomen helpt! Dat vinden ze niet leuk.

Stom. Gelukkig zijn die schermpjes maar een paar euro ter vervanging.
Toch jammer.

Ik heb hard gezocht maar ik kan nergens zo'n schermpje los kopen. En al helemaal niet voor een paar euro..

Van de verpakking van spul uit China moet je het niet hebben. Wonderwel komt bij mij alles tot nu toe goed aan en dat zijn veel pakketjes met allerlei 'rommel' maar ja, geen schermpjes.
Bij je feedback melden dat het kapot is aangekomen helpt! Dat vinden ze niet leuk.

De verkoper claimde dat ze alles controleren voordat ze het opsturen. Ja zal best (not) maar als je een display in een plastic zakje opstuurt is het niet vreemd dat het onderweg kapot gaat. Ik ben akkoord gegaan met de helft van het aankoopbedrag terug (9 euro :o:) Ik heb het ding toch gekocht omdat ik eens zo'n oscilloscoop wilde bouwen. Ik heb er verder niet echt een praktisch nut voor :L Ik heb hem gebouwd, hij doet het en hij is soort van ook wel redelijk bruikbaar. Leuke oefening geweest :) volgende project.

Da's precies waarom ik dat soort dingen met creditcard koop, gewoon cashback, heb je in ieder geval je geld terug. Prima incentive voor de verzendende partij om beter na te denken voor ze iets opsturen.

vandaag weer ff een rackje afgebouwd

en de Barton VCA / Mixer is ook klaar !!

Attachments

• rack nieuw.jpg
    rack nieuw.jpg
    68 KB · Bekeken: 110
  • vca mix3.jpg
    vca mix3.jpg
    34,8 KB · Bekeken: 108
  • vca mix1.jpg
    vca mix1.jpg
    27,6 KB · Bekeken: 101
  • vca mix2.jpg
    vca mix2.jpg
    30,7 KB · Bekeken: 112
Heeft er hier iemand al een Braids of Elements gebouwd? Of een andere Eurorack module van Mutable Instruments?

Ripples gebouwd, Peaks staat klaar. Heb alleen helaas geen Grayscale panel daarvoor, dus moet zelf ook een paneel maken nog. Gaat zeker over chip flashen?

Jaaaaaaaaaaa!!!! Dat heb je gedaan? Vertel, vertel.... :mexico:

Nog niet, ik heb een FTDI Friend besteld van Adafruit. Kost 15 euro ongeveer. Als die er is, moet ik nog even goed uitzoeken hoe en wat. Hou je op de hoogte anders! Kan zijn dat ik iemand met een Mac lief aan moet kijken, want de instructies zijn allemaal voor Apple geschreven.

Back