Rack-oren voor 19"" mixer

Status
Please reply by conversation.

pjeut

Ouwe rot
Hallo,

Voor mijn bandje http://www.duoduzz.nl heb ik onlangs voor weinig een Yamaha MX 12/4 mixer gekocht op MP. Gelukkig heb ik deze weer helemaal aan de praat gekregen. Alleen zaten er geen rack-oren bij.
De rack-oren hoeven geen afstand te overbruggen: de mixer is 19" in de breedte. Nu weet ik niet of de oren voor die Yamaha heel apart zijn of dat in principe gewone mixer-oren kunnen worden gebruikt,.

Ik heb eventueel twee 19" inlegsteunen te ruil beschikbaar.

Ik hoor graag.

Pjeut.

Van Bax.nl heb ik inmiddels begrepen dat het om de Yamaha RK1 universele rackmounts gaat. iemand die nog liggen? Ik vind ze nieuw nogal aan de prijs.

Passen die heel goedkope rackoren niet die bax verkoopt, ik heb zo een set om te knutselen gekocht

Iemand deed mij ook al de suggestie: koop bij de Gamma een meter hoekprofiel en maak ze zelf...

Dank allen. Ik heb een hoekprofiel bij de Gamma gekocht, gezaagd, geboord en de mixer hangt keurig in de kast.

Dank allen. Ik heb een hoekprofiel bij de Gamma gekocht, gezaagd, geboord en de mixer hangt keurig in de kast.

THats the way! Fuck die dure originele hoekprofielen .:duivels: snap echt niet waarom ze zo duur zijn.

+1
De reinste diefstal. Beetje zoals shoppen in t tankstation, of een beschermhoesje voor je istreeltje.

Status
Please reply by conversation.
Back