We'll come

Vortigern

Stamgast
Beetje rap noir, met samples van een dame die niet wist dat ze gesampled werd ;-)

Cool sfeertje, maar zou zonder de mannelijke vocal voor mij veel vetter zijn, dus doe mij de uitgewerkte dubversie maar. Die spooky belachtige klanken zijn tof.

Als je die mannelijke vocal wel laat staan (wat volledig je goed recht is natuurlijk :-)), dan zou ik wat werken aan het accent en aan de timing die hier en daar niet erg strak is.

Dank voor je commentaar Stupide. De vocal is tijdelijk, even om ongeveer te horen hoe het wordt. Zingen is zeg maar niet mijn ding en daar ben ik mij bewust. Wanneer de rest staat, laat ik het inzingen door iemand die het wel kan.

Gaaf dit zeg. Dit verdient het om echt goed en zorgvuldig uitgewerkt te worden. Je eigen vocal vin dik eigen best OK. Past qua timbre prima bij de sfeer van de muziek. Lekker timing erin ook.

Heel goed dit.

Dank Dr van Lansberg. Dit soort reacties stimuleert mij echt om er weer tijd en energie in te steken. Wordt vervolgd.

Ik ben benieuwd.

Ik lees mijn eigen commetn even terug en zie dat Stupide ook iets over de timing heeft geschreven. Puur toeval hoor, dat ik erover begon. Had zjn comment niet gelezen. Wat voor Stupide te los is, is voor mij dus eigenlijk juist wel lekker.

Back