bramsky Ingeburgerd Lid sinds 7 november 2013 Berichten 36 10 januari 2015 #1 euhm ja ik ben opzoek naar een copie van dit programma zodanig dat ik makkelijk de samplers kan gebruiken
euhm ja ik ben opzoek naar een copie van dit programma zodanig dat ik makkelijk de samplers kan gebruiken
T-CM11 Ouwe rot Lid sinds 14 december 2003 Berichten 3.485 Locatie Gent 10 januari 2015 #2 bramsky schreef: euhm ja ik ben opzoek naar een copie van dit programma zodanig dat ik makkelijk de samplers kan gebruiken Zie meer... Je bedoelt dat je een legale versie wil overkopen, toch?
bramsky schreef: euhm ja ik ben opzoek naar een copie van dit programma zodanig dat ik makkelijk de samplers kan gebruiken Zie meer... Je bedoelt dat je een legale versie wil overkopen, toch?
bramsky Ingeburgerd Lid sinds 7 november 2013 Berichten 36 11 januari 2015 #3 ja dat bedoel ik, het andere mag ook maar liever niet
bramsky Ingeburgerd Lid sinds 7 november 2013 Berichten 36 13 januari 2015 #4 Heb het programma kunnen kopen, is dus niet meer nodig