Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lui als ik ben heb ik de virus gewoon zo hard vastgezet dat de boutjes die ik had draad tapten in 't metaal vd casing.![]()
Hoe bedoel ne dat?
Nice rack btw, alle oren zelfgemaakt met die van bax?

) dat vast en snel los te kunnen hebben zodat alles stofvrij blijft. Ik heb klitteband gekocht die zelfklevend is en die houdt momenteel al een stofhoes op de plaats voor mijn ms 20 mini met daarboven een FB2.

Aahzo in het hout, ik dacht al in de bestaande schroefvaten vd virus. Maar dat hout kan dus niet los. Ok.De bovenste 2 VA's komen uit één setje van amper 5 euro van bax
De virus heeft normaal hout. Dat hout is langs binnen geschroefd. Je kan dat dus niet wegdoen en langs buiten er iets op schroeven, want er is geen binnendraad in de zijkant vd virus.
Ik heb koppig een paar oude fijne schroefjes gezocht en die zo hard toch ingeschroefd dat 't uit zichtzelf draad tapt0[/url]
Flickr houdt niet zo van hotlinken, dus:
![]()
Netjes!

8 of 909 van rackoren voorzien?
Het moet wel op de bovenste 'verdieping' van m'n rack hangen, anders verlies ik 2 units aan kabelaansluitingen. Hoe jij dat hebt gedaan snap ik niet zo goed klinkske, zit die Virus niet in de weg?