Weet iemand waarom wij hier in Nederland geen Hosa kabels kunnen kopen? Oké, er zijn wel een aantal te koop, maar lang niet alles. Ik vind de kleurcodering van de kabels erg handig en zou er graag wat willen aanschaffen.
Ik vond het altijd maar kutkabels, dat spul van Hosa. Kennis van mij wil ze ook niet meer verkopen. Zijn vast mensen met andere meningen maar ik vind deze prima voor het geld:
Hoor je het verschil dan in sounds.. Lijkt me namelijk erg sterk. Ik ben zelf ook niet geheel interesseerde omdat ze niet gebalanceerd zijn. Dan heb je met een gebalanceerd instrument een paar paar db minder. Maar dat is een ander verhaal. Ik heb ze wel als backup kabels. Nooit problemen mee gehad.
Iedereen bedankt voor de tips. Ik was al voorzien, maar nogmaals dank.
De reden dat ik dit post is omdat ik het opvallend vind dat Hosa moeilijk te krijgen is in Nederland als ik het vergelijk met USA. Ik snap niet zo goed waarom dat is. Bovendien zijn de kabels in NL en de rest van Europa vaak duur(subjectief natuurlijk).
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.